امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16354 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

روز سه شنبه 29 تير ماه صورت می گیرد؛

بازديد مدير عامـل گروهIFP فرانسه، از پژوهشگاه صنعت نفت

خبرایران:مدير عامـل گروهIFP فرانسه، حسـين ديديِر (Didier Houssin) براي آشنايي با توانمندي‌هاي فناورانه صنعت نفت و گاز ايران و زمينه‌هاي همكاري با طرف ايراني از پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان تنها مركز جامع پژوهشي و فناوري خاورميانه روز سه شنبه 29 تير ماه بازديد مي‌كند.
بازديد مدير عامـل گروهIFP فرانسه، از پژوهشگاه صنعت نفت

به گزارش خبرایران از واحد ارتباطات پژوهشگاه صنعت نفت، اين بازديد سرآغاز همكاري‌هاي دو جانبه در راستاي انجام برنامه‌هاي راهبردي به منظور دستيابي به اهداف مذاكرات قبلي بين پژوهشگاه صنعت نفت و آی اف پی فرانسه كه یکی از معتبرترین مراكز پژوهشي جهان در حوزه نفت و گاز است رقم خواهد خورد.

بر پايه اين گزارش اين شركت معتبر فرانسوي كه تجربه حضور در بيش از ٨٠ کشور و همکاری با ١٢٠٠ شرکت نفت و گازی در جهان را دارد، قرار است در همان روز بازديد از بزرگ‌ترين مركز فناورانه نفت و گاز قلب انرژي ايران با حضور مدير عامل خود و رييس پژوهشگاه توافق نامه همكاري در 8 محور فناورانه پژوهشگاه امضاء كند.

اين گزارش مي‌افزايد بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده اين گروه فرانسوي ابتدا از دستاوردهاي پرديس بالادستي نظير طرح مرواريد خليج فارس، طرح ازدياد برداشت، آزمايشگاه‌هاي مغزه و PVT اين پرديس بازديد خواهند كرد.

همچنين بازديد از پايلوت‌هاي شيرين‌ساز پارسي سول، نانو، نمك‌زدا، كك و تبديل گاز به مايع (GTL) كه از دستاوردهاي حوزه پايين دستي اين مجموعه به حساب مي‌آيند در دستور كار قرار دارد.

بر اساس اين گزارش با توجه به الزامات زيست محيطي و اهميت موضوع توسعه پايدار، بازديد از دستاوردهاي پرديس انرژي و محيط زيست نظير مديريت پسماند، پاك‌سازي آب و خاك‌هاي آلوده از ديگر بخش‌هايي است كه مورد بازديد قرار خواهد گرفت.

گفتني است مدير عامل اين شركت فرانسوي به همراه دنيل چمپلن (Daniel Champlon) رييس بخش بين‌الملل گروه IFP و نماينده شركت Beicip FranLab از پرديس‌هاي سه‌گانه پژوهشگاه بازديد خواهند كرد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب