امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16366 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسـین دیدیِر اعلام کرد؛

پژوهشگاه صنعت نفت و گروه ما چالشهای مشابهی در حوزه های تحقیقاتی صنعت نفت داریم/ بسیاری از مخازن ایران پیچیده اند/ با دیدن امکانات و نیروهای انسانی متخصص پژوهشگاه صنعت نفت تحت تاثیر قرار گرفتم

خبرایران: مدیرعامـل گروهIFP فرانسه گفت:بسیاری از مخازن ایران پیچیده اند و IFP فرانسه بر آن است با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت راهکارهای لازم برای ازدیاد برداشت از این مخازن پیچیده را در دستور کار قرار دهد.
پژوهشگاه صنعت نفت و گروه ما چالشهای مشابهی در حوزه های تحقیقاتی صنعت نفت داریم/ بسیاری از مخازن ایران پیچیده اند/ با دیدن امکانات و نیروهای انسانی متخصص پژوهشگاه صنعت نفت تحت تاثیر قرار گرفتم

به گزارش خبرنگار خبرایران ، مراسم امضای توافقنامه میان پژوهشگاه صنعت نفت و گروه ISP فرانسه به منظور همکاری مشترک پژوهشی بعدازظهر امروز29 تیرماه 1395 باحضور«دکترحمیدرضا کاتوزیان»رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، «حسـین دیدیِر»مدیرعامـل گروهIFP فرانسه و اصحاب رسانه در محل مركزهمايش های بين المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزارودراین مراسم«حسین دیدیر»مدیرعامل گروهIFP فرانسه با ابرازعلاقه نسبت به امضای توافقنامه با پژوهشگاه صنعت نفت نفت در زمینه فناوریهای ازدیاد برداشت اظهارداشت: طی مذاکراتی که داشته ایم، به این نتیجه رسیدیم که پژوهشگاه صنعت نفت و گروه ما چالشهای مشابهی در حوزه های تحقیقاتی صنعت نفت داریم.

دیدیر تصریح کرد: امیدوارم چالشها میان دو کشوربا تعامل و ایجاد شرایط مناسب بین طرفین رفع شود.

مدیرعامل گروهIFP فرانسه درادامه این نشست خبری با اشاره به برنامه افزایش تولید نفت خام ایران تاکید کرد: بسیاری از مخازن ایران پیچیده اند و IFP فرانسه بر آن است با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت راهکارهای لازم برای ازدیاد برداشت از این مخازن پیچیده را در دستور کار قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای ما جای بسی افتخار است که امروز توافقنامه همکاری بین IFP و پژوهشگاه صنعت نفت امضا می شود و امروز من با دیدن امکانات و نیروهای انسانی متخصص پژوهشگاه تحت تاثیر قرار گرفتم و بیشتر به این تفاهم نامه امیدوار شدم.

مدیرعامل گروهIFP فرانسه ابرازداشت: ایران و فرانسه سابقه طولانی درهمکاری های مختلف دارند و امیدوارم که زمینه تعامل هرچه بیشتر طرفین درزمینه های مختلف پژوهشی فراهم شود. وIFP فرانسه آمادگی دارد در ارائه خدمات آموزشی نیز پژوهشگاه صنعت نفت را مساعدت کند.

بنابراین گزارش، پژوهشگاه صنعت نفت و گروه IFP فرانسه، بعد از ظهرامروزسه شنبه ٢٩ تیرماه 1395 با حضور رسانه های مختلف داخلی وخارجی توافقنامه همکاری مشترکی را در 8 حوزه فناورانه امضا کردند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب