امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16415 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مجید صفدری اعلام کرد؛

سند استراتژیک 5 ساله بیمه ما به رشد جایگاه ما درمیان شرکت های بیمه کمک می کند/ 77.6 درصد رشد فروش داشتیم/ شرکت بیمه ما روزانه تا ۶ سند مناقصه امضا کرده/ هدفمان رسیدن ازجایگاه 13 به 9 درمیان شرکت های بیمه ای کشور است

خبرایران: مدیرعامل شرکت بیمه ما درمراسم رونمایی ازسند استراتژیک 5 ساله شرکت «بیمه ما»گفت:امروز بیمه ما در حال حاضر رتبه 13 در میان شرکت های بیمه ای را به خود اختصاص داده که با تدوین و اجرایی این سند استرتژیک جایگاه بیمه ما قطعا ارتقا خواهد یافت.
سند استراتژیک 5 ساله بیمه ما به رشد جایگاه ما درمیان شرکت های بیمه کمک می کند/ 77.6 درصد رشد فروش داشتیم/ شرکت بیمه ما روزانه تا ۶ سند مناقصه امضا کرده/ هدفمان رسیدن ازجایگاه 13 به 9 درمیان شرکت های بیمه ای کشور است

به گزارش خبرنگارخبرایران،سند استراتژیک 5 ساله شرکت «بیمه ما» بعد از ظهرامروز 30 تیرماه 1395 با حضور«مجید صفدری» مدیرعامل شرکت بیمه ما ،جمعی از مدیران ارشد بیمه ما و اصحاب رسانه در ساختمان مرکزی بیمه ما رونمایی و دراین مراسم «مجید صفدری» مدیرعامل شرکت بیمه ما طی سخنانی اظهارداشت: شرکت بیمه ما به یک شرکت اثرگذار در صنعت بیمه تبدیل شده و شرکت بیمه ما توانسته در مدت کوتاه فعالیت عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد.

مدیرعامل شرکت بیمه ما تصریح کرد: شرکت بیمه ماعملکرد خوب خود را مدیون زحمات پرسنل خود است ودراینجا من به نوبه خودم از کلیه عوامل شرکت بیمه ما قدردانی می نمایم .

وی درخصوص سند استراتژیک 5 ساله شرکت «بیمه ما» هم تاکیدکرد: ۱۷ جلسه کارشناسی و جمع آوری نظرات و پیشنهادات برای تدوین این سند برگزار شده که این تعداد جلسات کارشناسی نشان از اهمیت این سند برای شرکت بیمه ما است .

صفدری درادامه خاطرنشان کرد: شرکت بیمه ما امروز خوشبختانه به جایگاه مطلوبی در میان شرکت های بیمه ای رسیده و ما توانسته ایم ۷۷/۶ درصد رشد فروش داشته باشیم در شرایطی که در حال حاضر رشد فروش دردیگر بیمه ها ۲۳/۵ درصد می باشد .

وی افزود: رشد پرتفوی ۲۱/۹ درصدی در رشد فروش تعداد بیمه نامه ها داریم و امیداوارم که جایگاه بیمه ما در میان شرکت های بیمه ای تا سال ۱۳۹۹ به رتبه ای 9  برسد . چرا که امروز بیمه ما در حال حاضر رتبه 13 در میان شرکت های بیمه ای را به خود اختصاص داده که با تدوین و اجرایی این سند استرتژیک جایگاه بیمه ما قطعا ارتقا خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت بیمه ما اضافه کرد: تا سال ۹۹ سهم از بازار شرکت بیمه ما می بایست ۲/۶ درصد باشد بدین معنی که ما تا سال ۹۹ سالانه باید ۲۸ صدم درصد رشد در سهم بازار داشته باشیم. چرا که رسالت بیمه ما در این است که در اجرایی شدن این سند به صورت کامل اهتمام داشته باشد.

وی عنوان داشت: سند استراتژیک یک شرکت یک برنامه برای آن شرکت است که اگر با خلق فرصتها و شناسایی توانایی ها و از همه مهمتر اقدام و عمل، اجرایی نشود، این استراتژیک برای شرکت مثمرثمر نخواهد بود و در روند اجرایی شرکت تمام پرداختی ها می بایست براساس کمیت، بهره وری، خروجی و نتایج باشد.

صفدری ابرازداشت: امروزه با تلاش مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه ما به یک برند معتبر تبدیل شدیم و گواه این مدعی براین است که شرکت بیمه مابه صورت مستمر در مناقصات شرکت های مختلف حضور داریم.

وی در پایان گفت: بنده در روزهای کاری در این شرکت روزانه تا ۶ سند مناقصه امضا می کنم که این موضوع نشان دهنده این است که بیمه ما در حوزه بازار یابی و جذب سرمایه موفق عمل کرده و درآینده نیز به روند رشد خوب خود تا رسیدن به رتبه 9 کشوری خود درصنعت بیمه ادامه خواهد داد.

بنابراین گزارش، در پایان این مراسم در راستای تفاهم  نامه (بیمه ما و موسسه فرهنگی و آموزشی گاج) در نمایشگاه بین المللی کتاب به 3  نفر از دانش آموزانی که در مسابقه «توقعات دانش آموزان از صنعت بیمه چیست»جوایزی اهدا شد .

 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب