امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16425 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

واکنش وزارت امور اقتصاد به انتشار فیش های حقوقی دولت قبل؛

فیش های حقوقی دولت احمدی نژاد منتشر نمی شود

خبرایران: در اطلاعیه ای که وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به درخواست برخی از مردم مبنی بر انتشار فیش های حقوقی مسئولان دولت احمدی نژاد صادره کرده آمده است: این گونه اقدامات و رفتارها در شان دولت تدبیر و امید نیست و در سیاست های وزارت امور اقتصاد و دارایی نیز جایی ندارد.
فیش های حقوقی دولت احمدی نژاد منتشر نمی شود

به گزارش خبرایران، اطلاعیه وزارت امور اقتصاد و دارایی پس از آن صادر شد که در روزهای گذشته اخباری در خصوص دستور وزارت اقتصاد برای انتشار فیش های حقوقی مدیران وزارت امور اقتصاد و دارایی در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد منتشر شد.

در اطلاعیه وزارت امور اقتصاد و دارایی آمده است: این گونه اقدامات و رفتارها در شان دولت تدبیر و امید نیست و در سیاست های وزارت امور اقتصاد و دارایی نیز جایی ندارد.

وزارت امور اقتصاد و دارایی در این اطلاعیه نوشت: خبر منتشر شده صحت ندارد و هیج دستور کتبی و شفاهی برای انتشار فیش های حقوقی دولت قبل از سوی هیچ یک از بخش های وزارت امور اقتصاد و دارایی به دستگاه های تابعه ابلاغ نشده است.

در این اطلاعیه آمده است: البته در مواردی وزارت امور اقتصاد و دارایی درخواست ارسال اطلاعات دستمزدها را از دستگاه های تابع داشته است که این اقدام صرفا در پی درخواست دستگاه های نظارتی بوده و هیچ دلیل دیگری نداشته است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب