امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16426 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اعلام برندگان فراخوان مسابقه شعار بیمه‌های زندگی بیمه رازی

خبرایران:اسامی برندگان فراخوان مسابقه شعار بیمه های زندگی شرکت بیمه رازی که در سال گذشته برگزارشده بود پس از انتخاب شعارهای برتر از طرف هیئت داوران و انجام قرعه کشی اعلام شد.
اعلام برندگان فراخوان مسابقه شعار بیمه‌های زندگی بیمه رازی

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مسابقه فراخوان شعار بیمه های زندگی در سال گذشته به منظور تولید محتوا و شعار درباره بیمه های زندگی و توسعه ی آن از طرف شرکت بیمه رازی برگزارشد. در این فراخوان بیش از ۴۰۰ شعار دریافت گردید و شعارهای دریافتی طی چند مرحله بررسی و ضمن انتخاب نفر اول و شعارهای برتر از طرف هیئت داوران، افراد مشروحه ذیل از بین ارائه دهندگان شعارهای برتر به قید قرعه به عنوان برندگان مسابقه این فراخوان اعلام شدند:

۱) کورش درخشان یگانه برنده ویژه و منتخب فراخوان
۲) سید جواد کریمی با شعار "زیبایی زندگی را با بیمه رازی تجربه کنید"
۳) راضی وند با شعار عمری با رازی
۴) مجتبی جواد نیا با شعار" گر خواهی شوی تمام عمر راضی خود را بسپار به بیمه رازی"
۵) محمد اسدی اردلی با شعار" رازی زندگی کنید"
۶) قوت بابایی نساز با شعار" رازی زندگی کنید"
۷) محمد حسن علی یاری دهکردی با شعار" از زندگی رازی باشید"
۸) فاطمه روستا زاده با شعار "زندگی به امید است که زیباست"
۹) فاطمه رحمتی با شعار"دستانت را به من بده تا رویاهای رنگی ات را تعبیر کنم."
۱۰) حسین فرجی آستانه با شعار "زندگی بهتر از این نمیشه"
۱۱) فرشته جوادی با شعار" فردا را باور کنیم با بیمه زندگی بیمه رازی"
مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی در باره جوایز این مسابقه و نیز نحوه اعطای آن افزود: حسب پیش بینی های قبلی به نفر اول ۳ سکه بهار آزادی و به نفرات بعدی یک فقره بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه رازی اعطا می گردد که نحوه دریافت آن جداگانه به اطلاع برندگان محترم خواهد رسید. وی تأکید کرد وظیفه خود می دانم که به نمایندگی از شرکت بیمه رازی از همه هموطنانی که با شور و علاقه در این فراخوان شرکت و نتایج آن را پیگیری نموده اند صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

رنجبر کلهرودی تصریح نمود قطعأ با برگزاری مسابقه مذکور موضوع توسعه و ترویج بیمه های زندگی و تولید محتوی پایان یافته تلقی نمی شود و صنعت بیمه نیازمند ایده های جدید، نوآوری و خلاقیت به ویژه دربیمه های زندگی است که امیدواریم مسابقه فراخوان شعار شروع خوبی در این باره باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب