امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16427 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در مجمع عمومی عادی سالیانه اعلام شد؛

تقسیم۱۲۰ریال سود به ازای هرسهم دربیمه سرمد

خبرایران:مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه سرمد، روز چهارشنبه ۹۵/۴/۳۰ در محل سالن همایش‌های رازی با حضور ۹۵/۳۰ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد.
تقسیم۱۲۰ریال سود به ازای هرسهم دربیمه سرمد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در این مجمع که با حضور پرویز مقدسی، رییس هیات مدیره به عنوان رییس مجمع، علیرضا هادی در جایگاه مدیر عامل، حسن خدایاری و بهزاد صادق نمایندگان بانک صادرات و گروه توسعه اقتصادی رستا به عنوان ناظرین مجمع، عبدالحسین پهلوان به عنوان منشی، داوود زاهدی نماینده موسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و نماینده بیمه مرکزی ج.ا.ا برگزار شد، مبلغ ۱۵۵ میلیارد ریال به عنوان سود شرکت اعلام شد که ۷۸ درصد از این میزان به مبلغ ۱۲۰ ریال سود به ازای هر سهم به سهامداران تقسیم گردید.

در ابتدای این جلسه، پس از تلاوت قرآن و سرود ملی، علیرضا هادی، مدیر عامل بیمه سرمد به بیان اهم برنامه‌ها و اقدامات این شرکت در سال ۱۳۹۴ پرداخت و گفت: به موجب اهداف و برنامه‌های مشخص و قابل بازخورد بیمه سرمد از ابتدای فعالیت تاکنون، در سال ۱۳۹۴ نیز سند برنامه برنامه سه‌ساله تا پایان سال ۱۳۹۶ توسط هیات مدیره تصویب و ابلاغ گردید.

علیرضا هادی افزود: اعتقاد داریم در فضای کسب و کار امروزی نمی توان بدون برنامه مشخص کار کرد و انتظار نتیجه داشت، به همین منظور سند برنامه برنامه سه‌ساله با مطالعه شرایط درونی و بیرونی شرکت (SWOT) و اخذ مشاوره از متخصصین برنامه‌ریزی، بیمه و مالی تهیه و تدوین شده و علاوه بر تعیین اهداف کیفی و راهبردها دارای اهداف کمّی قابل اندازه‌گیری در هر سال است، به ترتیبی که برنامه‌های عملیاتی هر سال نیز به منظور تحقق این اهداف تهیه و به اجرا گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: توجه به منافع ذی‌نفعان به‌موجب رعایت اصول حاکمیت شرکتی و بنگاه‌داری، مهمترین اصل در ارکان و تصمیم‌گیری‌های بیمه سرمد است؛ به همین منظور در سال گذشته هیات مدیره ضمن حضور فعال در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های مربوط به خود به موجب جلسات منظم از کمیته‌های تخصصی حسابرسی، ریسک، سرمایه‌گذاری و شورای فنی در امور بیمه بهره گرفته که این کمیته‌ها با حضور کارشناسان متخصص و شناخته‌شده، تحت نظارت اعضای محترم هیات مدیره فعالیت می‌کنند و در موارد مختلف نظارت و کنترل، ریسک، سرمایه‌گذاری و بیمه با هیات مدیره همکاری و همفکری دارند.

مدیرعامل بیمه سرمد خاطرنشان کرد: در این سال تکالیف مجمع محترم صاحبان سهام در سال گذشته، مورد پیگیری و انجام قرار گرفت که مورد تایید حسابرس محترم نیز قرار گرفته است. همچنین یکی از اهداف راهبردی هیات مدیره محترم تحقق ترکیب پرتفوی حق‌بیمه متوازن، از انواع رشته‌های بیمه با تمرکز بر بیمه‌های خرد و زندگی است، که در این سال با تلاش مدیران، کارکنان و نمایندگان در سطح کشور، وضعیت ترکیب حق‌بیمه مطلوبی حاصل شده و به‌طوری که مشاهده می‌شود در بیمه‌های آتش‌سوزی، بیمه سرمد دارای سهم قابل قبولی در بازار بیمه کشور شده است.

کسب حق‌بیمه‌ای به میزان ۱۳۳۲میلیارد ریال در سال ۱۳۹۴
هادی تصریح کرد: در این سال حق‌بیمه‌ای به میزان ۱۳۳۲میلیارد ریال تولید شده که در مقایسه با سال گذشته ۸۵ درصد رشد داشته که ۸ درصد بیش از بودجه مصوب هیات مدیره محترم بوده است.

وی افزود با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد در سال جاری و سال‌های بعد به هدف افزایش سهم بیمه‌های زندگی به میزان مورد نظر هیات مدیره محترم به موجب برنامه راهبردی شرکت دست پیدا کنیم، افزود: بیمه سرمد به موجب قابلیت‌ها و توانایی‌های موجود، امکان توسعه بیمه‌های خرد در سطح کشور و بیمه زندگی را دارد و امیداوریم بتوانیم با برنامه‌ریزی و تلاش به ماموریت خود عمل نموده و چشم‌انداز هر خانواده ایرانی یک بیمه‌نامه از بیمه سرمد را محقق نماییم.

مدیر عامل بیمه سرمد با بیان اینکه طرح‌های خاصی در بیمه‌های خُرد برای تامین نیاز مشتریان با سلایق مختلف در برنامه‌های بازاریابی و فروش به اجرا خواهیم گذاشت، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که اگر مشتریان احساس کنند که می‌توانند بنا به شرایط خود از بیمه درخواست امنیت خاطر به واسطه پوشش‌های بیمه‌ای داشته باشند، بیمه را جزء ضروری‌های زندگی‌شان قرار می‌دهند و وفاداری‌شان نیز افزایش خواهد یافت.

جلب بیش از ۹۶درصد رضایت مشتریان در بیمه‌های درمان و اتومبیل
وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۴ بیمه سرمد قریب به ۴۷ هزار پرونده خسارت را در رشته‌های مختلف بیمه اشخاص، اموال و مسئولیت، رسیدگی و مبلغ ۴۵۵میلیارد ریال پرداخت کرده‌ایم که خوشبختانه از سوی برخی بیمه‌گذاران بزرگ نیز مورد تقدیر قرار گرفته ایم و توانسته‌ایم بیش از ۹۶درصد رضایت مشتریان را در بیمه‌های درمان و اتومبیل جلب کنیم و این مایه افتخار و پایداری بیمه سرمد خواهد بود.

مدیرعامل بیمه سرمد در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص گزارش عملکرد بر مبنای مدل BSC و در بعد مشتری، گفت: در این خصوص اقدامات زیرساختی مهمی را آغاز کرده‌ایم که بخش‌هایی از آن در سال ۱۳۹۴ نتیجه گرفته و بخش‌هایی در این سال آغاز و سال‌های بعد ادامه خواهد داشت، از جمله در این سال همزمان با سالروز تاسیس شرکت، باشگاه مشتریان شرکت فعال شد و انشالله امسال اقدامات تکمیلی و توسعه‌ای آن در بخش‌های امکانات نرم‌افزاری، برقراری امتیازات در جشنواره‌ها و... ادامه خواهد داشت که خود تاثیر به‌سزایی در جلب نظر مشتریان و افزایش سهم بیمه‌ها در ترکیب پرتفوی حق‌بیمه شرکت خواهد داشت.

هادی با بیان اینکه دستاوردهای بسیاری نیز در زمینه توسعه شبکه فروش به دست آمده است، تصریح کرد: در حال حاضر قریب به ۱۵شعبه در سطح کشور با ۶۰۰ نماینده عمومی و بیمه زندگی با برند بیمه سرمد فعالیت دارند.
مدیرعامل بیمه سرمد یکی از تکالیف مجمع عمومی را تفکیک فعالیت‌های مربوط به سرمایه‌گذاری بیمه زندگی از سایر حساب‌ها برشمرد و تصریح کرد: به حمدلله این اقدام در سال گذشته انجام شد و در سال جاری نیز بخش‌های مربوط به توسعه بیمه‌های زندگی در محصول، امور مالی و... پیگیری و انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۴ مقدمات اخذ گواهینامه‌های مدیریت کیفیت و ریسک را فراهم کرده‌ایم و انشالله امسال تلاش خواهیم کرد از موسسات معتبر بین‌المللی گواهینامه‌های مربوط را اخد نماییم، افزود: در مسیر حضور فعال و موثر در بازار بین‌الملل در سال گذشته بیمه سرمد عضو فدراسیون بیمه‌گران آفریقایی و آسیایی شد و از مزایای فنی و علمی آن بهره خواهد گرفت.

وی ادامه داد: کارکنان و نمایندگان بنا به الزامات ارتقای سطح علمی و مهارتی خود برای ارتقاء و انتصاب از آموزش‌های پودمانی متعدد در بخش‌های بیمه، ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، مالی و... برخوردار شده و در سال ۱۳۹۵ نیز این موضوع به طور جدی دنبال خواهد شد؛ همچنین مدیریت دانش در شرکت به موجب سامانه‌های مختلف از جمله پورتال داخلی از سال گذشته کلید خورده و امسال با برنامه‌های مشخص در هر بخش ادامه خواهد داشت و بخش‌ها، کارکنان و نمایندگان از گفتگوهای تخصصی و عمومی بهره خواهند گرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب