امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16430 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نصراله آبادیان اعلام کرد؛

بازپیرایی گروه های دوام و آتش نشان داوطلب در محله های مرکزی پایتخت

خبرایران: ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 11 ، بازپیرایی و غربالگری گروه های داوطلب واکنش اضطراری محلات (دوام) و آتش نشانان داوطلب را با هدف به روز رسانی مهارت های داوطلبان انجام داد.
بازپیرایی گروه های دوام و آتش نشان داوطلب در محله های مرکزی پایتخت

نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 ؛ بررسي حضور، دانش و مهارت‌هاي داوطلبان،به‌روزرساني اطلاعات و سطح‌بندي آن ها در خانه های دوام و ایمنی محلات را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

آبادیان در این باره گفت:در قالب اجرای این طرح؛ مسئولان خانه  های دوام و ایمنی ضمن فراخوان همه اعضای دوام و آتش نشان داوطلب، مدارک آن ها را اخذ و اطلاعات به روز شده را ثبت می کنند.

او افزود: فرآيند اجرايي  صورت گرفته در قالب اجرای طرح شامل دریافت دستورالعمل و فرم های بازپیرایی و لیست اعضای دوام از ستاد مدیریت بحران منطقه ، دریافت لیست اعضای آتش نشان داوطلب از مدیر آموزش آتش نشانی منطقه عملیاتی، فراخوان داوطلبان، مصاحبه حضوري و ارائه فرم‌هاي بازپيرايي، اخذ فرم‌هاي تكميل‌شده به انضمام مدارك داوطلبان ، حضور مسئول خانه دوام و ايمني هر محله در ستاد مديريت بحران منطقه و درج تمامي مدارك و اطلاعات پرونده فردی هر داوطلب در سامانه جامع مدیریت بحران است.

شهردار منطقه 11 خاطر نشان کرد: بر این اساس در راستای تحقق اهداف ‌مردم محور و افزايش مشاركت مردم و كارآمد شدن هر چه بيشتر سيستم مديريت بحران در بخش مرکزی شهر تهران  برای امداد رسانی بهينه و به هنگام در دقايق اوليه بحران، ستاد مديريت بحران این منطقه گروه‌های داوطلب واكنش اضطراری را در سطح محلات فعال و به شهروندان عضو این گروه های آموزش های لازم برای خود امدادی و دگرامدادی را ارائه می نماید.

شایان ذکر است گروه های داوطلب واکنش اضطراری محله و آموزش آتش نشانان داوطلب اقدام مهمی برای توانمندسازی شهروندان در پاسخگویی و مقابله مناسب با اثرات ناشی از بلایای طبیعی است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب