امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16433 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سعید کارگران اعلام کرد؛

طرح حمایت از مدارس شمال تهران آغاز شد

خبرایران : سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک گفت: در راستای ساماندهی مدارس و اهمیت نقش آموزش و پرورش در توسعه و تعمیق فرهنگ جامعه شهری ، طرح حمایت از مدارس شمال تهران آغاز شد.
طرح حمایت از مدارس شمال تهران آغاز شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: حداکثر بودجه تخصیصی به هر مدرسه 300 میلیون ریال است و اولویت اختصاص هزینه با مدارس هیئت امنایی ، مدارس تحت پوشش شهردار مدرسه  و مدارسی است که تا کنون بودجه حمایتی دریافت نکرده اند.

وی در ادامه گفت : بودجه طرح حمایت از مدارس در غالب 3 فعالیت عمرانی ،تجهیزی و برنامه ای شامل توسعه و بازسازی مدارس ، احداث و تعمیر و تجهیز آبخوری ها ، سرویس های بهداشتی ،فعالیتهای فرهنگی ، اجتماعی ،آموزشی ، اجرای جشنواره های مشکات ، شمسه و.. ایجاد پایگاههای تابستانی ، تجهیز نمازخانه ها و آزمایشگاهها ، تهیه لوازم فرهنگی و آموزشی ، تهیه و نصب تجهیزات ورزشی و... است .

کارگران تصریح کرد: فعالیتهای عمرانی با همکاری معاونت فنی و عمرانی ، فعالیتهای تجهیزی با همکاری واحد تدارکات و فعالیت های برنامه ای با همکاری ادارات زیر مجموعه معاونت اجتماعی و فرهنگی شامل ادارات آموزش های شهروندی ، ورزش ، سلامت ، بانوان و خدمات اجتماعی در طول سال اجرا می شود .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب