امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16476 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر احمدی بافنده عنوان کرد؛

چشم انداز مترو تهران در صادرات دانش فنی به کشورهای منطقه است

خبرایران : مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: چشم انداز شرکت بهره برداری مترو تهران تبدیل شدن به یکی از شرکت‌های بزرگ تخصصی منطقه است و امیدوارم به زودی دانش خود را در زمینه صنعت مترو به کشورهای همسایه صادر کنیم.
چشم انداز مترو تهران در صادرات دانش فنی به کشورهای منطقه است

به گزارش خبرایران ازمدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، دکتر محمد احمدی بافنده با اشاره به اینکه ارتقای توان فنی و مهندسی با کمک دانشگاه علمی کاربردی و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان در بومی سازی قطعات جز اولویت‌های کاری در این شرکت است افزود: مهم‌ترین رسالت شرکت بهره برداری مترو تهران جابجایی مسافر و ارائه بهترین خدمات در زمینه حمل و نقل ریلی است و با توجه به گسترش روز افزون مترو تهران نیاز به نیروی متخصص در ایستگاه‌ها و بخش راهبری افزایش یافته است.

احمدی بافنده با تاکید براینکه از توان دانشگاه‌های کشور در زمینه ارتقای فنی و مهندسی شرکت بهره برداری مترو تهران استفاده خواهد شد افزود: اکنون ما در شرکت بهره برداری مترو متخصصانی داریم که دانش فنی آنها در کشور بی نظیر است و با کمک این افراد در دانشکده علمی کاربردی مترو توان علمی مجموعه را بیش از پیش ارتقا خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: در گام اول نیروهای اداری و داخلی شرکت که توان انجام کارهای تخصصی در بخش‌های عملیاتی مترو را دارند برای آموزش و کسب تخصص‌های لازم فراخوانده می‌شوند؛ ضمن آنکه برای آموزش‌های ضمن خدمت و ارتقا توان فنی متخصصان شرکت هم برنامه ریزی جامعی در دست تدوین است.

وی ادامه داد: شرکت بهره برداری متر تهران امروز یک مجموعه فوق تخصصی در بین شهرداری‌های کشور است و به همین خاطر باید کارکنان آن هم از بهترین افراد متخصص باشند.

دکتر احمدی بافنده در ادامه به اهمیت بومی سازی قطعات مورد نیاز صنعت مترو اشاره کرد و گفت: این ارتقای توان تخصصی در کنار مشارکت با شرکت‌های دانش بنیان زمینه لازم را برای بومی سازی صنعت مترو فراهم می‌کند و این امر به طور جدی در حال پیگیری است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب