امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16506 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جوابيه ستاد مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به تیترگزارش امروز خبرگزاری فارس

خبرایران: ستاد مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به تیتر گزارشي كه امروز در خبرگزاری فارس با عنوان« یک ضربه شلاق! برای خرید ساختمان 100 میلیارد تومانی توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر» منتشر شد جوابيه داد.
جوابيه ستاد مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به تیترگزارش امروز خبرگزاری فارس

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، ستاد مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به تیتر گزارشي كه امروز در خبرگزاری فارس با عنوان« یک ضربه شلاق! برای خرید ساختمان 100 میلیارد تومانی توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر» منتشر شد توضيحاتي را يادآور شد:

1- ساختمان فعلي ستاد مبارزه با مواد مخدر از ابتدا مسكوني بوده و اساساً به اشتباه در سال‌هاي گذشته خريداري شده است چرا كه اماكن اداري بايد داراي ظرفيت و شرايط خاص اداري همچون پاركينگ و ... و دسترسي آسان به وسایل نقلیه عمومی را دارا باشد كه اين ساختمان از ابتدا تاكنون از اين شرايط برخوردار نبوده و طي ساليان گذشته نيز مشكلات موجود برطرف نشد و به كرات ساكنان همجوار نسبت به تبديل اين ساختمان از مسكوني به اداري همواره معترض بودند.

2- اين ستاد ساليان متمادي درصدد تغيير ساختمان فعلي به مكان مناسب‌تري بود كه با دريافت مجوزها و مصوبات قانوني ساختمان جديد را از يكي از دستگاه‌هاي دولتي و نه بخش خصوصي، خريداري نمود.

3- در ساختمان جديد علاوه بر ستاد مبارزه با مواد مخدر، ستاد مديريت بحران كشور كه در چند منطقه در سطح شهر تهران با 108 نيرو به صورت پراكنده مشغول به خدمت مي‌باشد، نيز مستقر مي‌شود. در واقع دو نهاد حاكميتي در آن مكان استقرار خواهند داشت. ضمن اينكه ارزش فعلي ساختمان‌هاي موجود كه تاكنون در اختيار دو دستگاه مورد اشاره بوده است ( شامل ساختمان فعلي ستاد مبارزه با مواد مخدر در منطقه يك واقع در ظفر – نفت شمالي و دو ساختمان از ستاد مديريت بحران در مناطق يك و سه به ترتيب به متراژ 2360 متر مربع و ديگري با متراژ 1050 متر مربع ) قابل توجه مي‌باشند، در حاليكه ساختمان جديد با قيمت 91 ميليارد تومان خريداري شده است، بنابراين در مجموع و به صورت تقريبي بيش از 70 ميليارد تومان صرفه‌جويي شده كه به خزانه دولت بازگردانده خواهد شد.

4- در سالهاي اخير در چند مرحله شهردار تهران بر حسب وظيفه نسبت به تعيين تكليف اين ساختمان پيگير بوده و حتي با استفاده از اختيارات ، يك مرحله اقدام به پلمپ در ورودي ساختمان نموده است.

5- در خصوص جابجايي به منطقه خوش آب و هوا قضاوت با مخاطبان كه آيا نقل مكان از مناطق یک و سه به منطقه 5 تهران واقع در جنوب اتوبان نيايش،‌ خيابان اشرفي ‏اصفهاني نقل مكان به منطقه خوش  آب و هوا محسوب مي‌شود؟

6- اين ستاد در خصوص خودروهای مصادره‌ای (سانتافه، سورنتو، کمری و...) و اينكه در اختيار مسوولين ستاد قرار گرفته اعلام مي‌دارد كه اين ادعا صحت نداشته و چنين خودروهايي در اختيار احدي از شاغلان در ستاد قرار نگرفته است.

بنابراين ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن خبرگزاري انتظار دارد اخلاق رسانه‌اي را در درج اخبار رعایت نمايد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب