امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16564 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما؛

اولین نمایشگاه کتب و نشریات تخصصی حوزه سلامت برگزار می‌شود

خبرایران:همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته ایران‌فارما طی روزهای 24 تا 26 شهریور، اولین نمایشگاه کتب و نشریات تخصصی حوزه سلامت برگزار می‌شود.
اولین نمایشگاه کتب و نشریات تخصصی حوزه سلامت برگزار می‌شود

به گزارش خبرایران به نقل از سندیکا، این نمایشگاه با همکاری سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و در راستای تعامل نزدیک‌تر جامعه دانشگاهی و محققان با فعالان صنعت سلامت برگزار می‌شود.

در همین راستا نشریات و ناشران تخصصی حوزه سلامت می‌توانند جهت مشارکت در این نمایشگاه با دبیرخانه دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما به شماره‌های 88203845 و 88203846 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است دومین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته ایران‌فارما به عنوان بزرگترین رویداد دارویی در خاورمیانه، با هدف معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت داروسازی و تبادل دانش فنی شهریور ماه سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود و   حضور شرکت های داخلی و خارجی فعال در حوزه‌ی مواد اولیه دارو، داروسازی، مکمل های غذایی و رژیمی، فرآورده‌های طبیعی و گیاهی، فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، تجهیزات مراقبتی، تجهیزات‌ماشین آلات داروسازی و همچنین برگزاری بیش‌از 40سمینار و کارگاه‌های آموزشی همراه با امتیاز بازآموزی، بازدید هیئت های تجاری خارجی از  جمله برنامه‌های اساسی این نمایشگاه به شمار می رود.

همچنین با توجه به محدودیت بازدید از نمایشگاه و تسهیل این امر  تنها برای گروه‌های هدف، علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت نام( بصورت رایگان) در سایت این نمایشگاه به نشانی http://iranpharmaexpo.com/ و دریافت کد رهگیری در روزهای برگزاری نمایشگاه بازدید بعمل بیاورند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب