امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16572 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در چارچوب سومین همکاری آموزشی «مرکز مالی ایران» و «یورومانی»؛

کارگاه آموزشی پیشرفته «مشتقات» برگزار می شود

خبرایران:پل کیتچینگ، استادیار دانشگاه گرینویچ تدریس این کارگاه 5 روزه را بر عهده خواهد داشت
کارگاه آموزشی پیشرفته «مشتقات» برگزار می شود

به‌گزارش خبرایران از روابط عمومی مرکز مالی ایران؛ اولین کارگاه تخصصی مشتقات در سطح پیشرفته از سوی مرکز مالی ایران و با همکاری موسسه «یورومانی» در روزهای 30 مرداد الی سوم شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

مدیرعامل مرکز مالی ایران هدف از برگزاری این دوره را آشنایی با ابزارهای مشتقه و تکنیک‌های راه اندازی آن در راستای علاقه‌مندی بورس های کشور برای توسعه ابزارهای مشتقه عنوان کرد.
به گفته علی نقوی راه‌اندازی ابزار‌های مشتقه در بازار سرمایه کشور نیازمند آموزش مهارت های تخصصی در این زمینه است. از همین رو مدرس این دوره به تجربه‌های کشور‌های دیگر در این زمینه هم اشاره خواهد کرد. همچنین شرکت‌کنندگان در این دوره با مباحث مدیریت محاسبه ریسک‌ها، مدل‌ها و الگوهای قیمت‌گذاری ابزارهای مشتقه آشنا می‌شوند. پل کیتچینگ، استادیار دانشگاه «گرینویچ» و «مدیر توسعه استراتژیک بورس اختیار معامله و آتی بین المللی لندن» تدریس این کارگاه آموزشی را بر عهده دارد و مترجم تخصصی هم به صورت همزمان مباحث را برای حاضران تشریح می کند.

دوره مقدماتی این کارگاه تخصصی 2 تا 6 مردادماه امسال در محل شرکت فرابورس ایران با استقبال کارشناسان شرکت های بورسی، بانک‌ها و کارگزاری‌ها برگزار شد. گواهینامه‌ این کارگاه ها از طرف مرکز مالی ایران و موسسه یورو مانی به شرکت کنندگان اعطاء می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام و حضور در این کارگاه آموزشی به نشانی www.ifc.ir (بخش آموزش) مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66724343 تماس بگیرند.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب