امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16587 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جنجال سفر بازیگر فیلم‌های مستهجن به تهران + تصویر

خبرایران: واکنش‌های مجازی به خانم بازیگر فیلم‌های خاص از آنجایی خبر ساز شد که پست اینستاگرامی وی دست به دست جوانان و نوجوانان ایرانی گشت و به سرعت این خبر پیچید که بازیگر 27 ساله فیلم‌های خاص برای جراحی بینی به ایران آمده است.
جنجال سفر بازیگر فیلم‌های مستهجن به تهران + تصویر

انتشار این خبر در کانال های تلگرام و صفحات اینستا کافی بود تا هجمه موافقان و مخالفان حضور در ایران به صفحه اینستاگرام وی موجب غیرقابل دسترس شدن آن صفحه برای عموم شود و برای مدتی تبدیل به صفحه‌ای خصوصی گردد.شاید هیچ وقت به ذهن او خطور نمی‌کرد، انتشار عکسش در ماشینی در تهران سبب شود پیگیر کننده‌های صفحه اینستای او تا این حد زیاد شود و در عرض چند ساعت بیش از 50 هزار نظر به زبان فارسی درباره‌اش داده شود هرچند این بازیگر انگلیسی الاصل ساکن آمریکا سفرش در ایران پایان یافته است ولی گویا ایرانیان تازه با او آشنا و پیگیر احوالات این بازگیر فیلم‌های خاص شده‌اند.

گویا در ایام تابستان و تعطیلی دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها، به تعبیر این قشر «کامنت بازی» پای پست خانم بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی برای جوانان همانند یک بازی، تفریح و سرگرمی است و آنها نیتی دیگری از این کارشان ندارد! پاسخی که تعداد زیادی از نوجوان در پیگیری این اخبار و استفاده از این محصولات بر زبان می‌آورند و مدعی می‌شوند که آنها با این کار نه تنها وجود مشکلی را در خود احساس نمی‌کنند بلکه آگاهانه آن را انجام می‌دهد و برای شان جنبه تفریح و سرگرمی دارد.
آمارها نشان می‌دهند از روزی که این خبر منتشر شده است، ایرانیان در موتورهای جستجو به دنبال اطلاعات بیشتری از خانم بازیگر بوده‌اند؛ در همین رابطه بنابر اطلاعاتی که موتور جستجوگر گوگل ارائه می‌دهد تا هفته گذشته ایرانی‌ها به ندرت نام کندی چارمز را در موتورهای جستجوگر وارد می‌کردند اما از 2-3 روز پیش نمودار جستجوی نام این بازیگر در موتورهای جستجو از سوی کاربران اینترنتی روند صعودی به خود گرفته است.
طبق آمارهای تحلیلی موتورهای جستجو استان‌های گیلان، البرز، مازندران، قزوین و تهران به ترتیب بیشترین جستجو درباره این بازیگر خاص را داشته‌اند. در خلال جستجوها کاربران به دنبال ابعاد مختلفی از زندگی چارمز 27 ساله بودند. برخی اطلاعاتی درباره ادرس صفحه اینستاگرام وی و برخی دیگر به دنبال نحوه حضور او در ایران یا تصاویر این بازیگر می‌گشته‌اند؛ در نهایت همه این مسائل سبب شد که چارمز به جستجوهای نخست ایرانیان تبدیل شود.
به گفته بسیاری از صاحب نظران، ایرانیان در جستجوی موضوعات غیراخلاقی و جنسی و همچنین بازدید از پایگاه‌های مجازی غیراخلاقی در جهان رتبه‌های بالا را به خود اختصاص داده‌اند که به دلیل استفاده از ابزارهای عبور از فلیتر و عوض شدن ای.پی آدرس کاربران امکان رصد دقیق آمار آن وجود ندارد. به عقیده این دسته از کارشناسان مطالعه درباره ابعاد و عوارض استفاده از صنایع غیراخلاقی در کشور ما تبدیل به یک تابوی فرهنگی شده است و حتی کمتر کسی در دانشگاه‌ها جسارت ورود به این مقوله و مطالعه علمی درباره آن را دارد.
گفتنی است این اولین بار نیست که بازیگران فیلم‌های خاص در ایران خبر ساز شده‌اند چندی پیش بود که موزیک ویدئو مشترک یک خواننده خارج نشین با یک بازیگر نیز جنجال آفرین شده و مدت‌ها، بحث کردن درباره آن به نوعی سرگرمی برای جوانان ایرانی شده بود.
با وجود این پیگیر‌های اعجاب انگیز جامعه ایران نسبت به محصولات و تولیدات غیراخلاقی و جنسی همین چندی پیش بود که در پی مخالفت برخی گروه ها طرح آموزش مسائل و بهداشت جنسی در گام‌های آغازین خود متوقف شد. در همین رابطه می‌توان اضافه کرد که درس تنظیم خانواده که نیم نگاهی نیز به بهداشت در مسائل جنسی داشت چند سالی است از دروس دانشجویان حذف شده است

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب