امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16593 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 21 خبر داد؛

اجرای طرح ریل چپ گرد برای ارتباط بلوار گلها به تهرانسر تا پایان نیمه نخست سال جاری

خبرایران:شهردار منطقه 21 از اجرای طرح ریل چپ گرد برای ارتباط بلوار گلها به تهرانسر در این منطقه تا پایان نیمه نخست سال جاری خبر داد .
اجرای طرح ریل چپ گرد برای ارتباط بلوار گلها به تهرانسر تا پایان  نیمه نخست سال جاری

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، دکتر جمال بافرانی شهردار منطقه ضمن بیان این مطلب و با اشاره به اینکه این طرح 83 معارض تاسیساتی داشت ، گفت : با توجه به اینکه ترافیک این محدوده تا 3 کیلومتر تا پل کن ادامه داشت ، اجرای طرح فوق بار ترافیکی این محدوده  را مرتفع خواهد کرد ، که تا به امروز نیز 80 درصد پروژه به اتمام رسیده و با تلاش شبانه روزی مدیران شهری در این منطقه و به حول و قوه ی الهی در نیمه نخست سال جاری به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه 21  با اشاره به اینکه ساماندهی بزرگراه آزادگان در اردیبهشت ماه 94 به اتمام رسیده ، افزود : در بزرگراه آزادگان در منطقه 21 نقصی نداریم و علت تصادفات بزرگراه آزادگان عبورهای عرضی عابرین پیاده است که این موضوع را با احداث نرده و جداکننده کاهش داده ایم.

وی با تاکید بر این موضوع که منطقه 21 تنها منطقه ای در محدوده بزرگراه آزادگان است که در آن بار ترافیکی نداریم ، اضافه کرد : علت این امر ایجاد رمپ و لوپ ها در منطقه است که باعث عدم ایجاد بار ترافیکی شده است.

دکتر بافرانی در پایان تصریح کرد : ساماندهی معابر بزرگراهی در منطقه انجام شده به طریقی که 560 کیلومتر لاین بزرگراهی در این منطقه  وجود دارد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب