امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16607 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازدید مدیران بحران اصفهان از سایت اسکان اضطراری ستاد مدیریت بحران منطقه 22

خبرایران: با هدف افزایش تعامل و آشنایی با تجهیزات و امکانات درمانگاه و سایت اسکان اضطراری چیتگر و نحوه امداد رسانی در زمان بروز حوادث به شهروندان مدیران بحران شهرداری اصفهان از ستاد بحران منطقه 22 بازدید کردند.
بازدید مدیران بحران اصفهان از سایت اسکان اضطراری ستاد مدیریت بحران منطقه 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، محمد نژاد جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل  منطقه با اعلام این خبر گفت: این بازدید با هدف آشنایی با فعالیت‌های ستاد بحران شهرداری منطقه 22، تعامل بیشتر و انتقال تجربیات مدیران بحران شهرداری اصفهان و مدیران بحران این منطقه صورت گرفت.

محمد نژاد در ادامه گفت: در این بازدید مدیران بحران شهرداری اصفهان ضمن آشنایی با اقدامات و فعالیت های ستاد مدیریت بحران منطقه 22 از تمامی قسمت های درمانگاه و سایت اسکان اضطراری چیتگر از قبیل انبار مرکزی، نانوایی، سردخانه و کانکس امداد و نجات دوام منطقه 22 بازدید کردند.

گفتنی است این بازدید تاریخ 9 مرداد ماه با حضور مدیران بحران شهرداری اصفهان در محل سایت اسکان اضطراری چیتگر ( درمانگاه ستاد مدیریت بحران منطقه 22 ) انجام شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب