امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16651 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گرامیداشت دهه کرامت در شبکه قرآن و معارف سیما

خبرایران :همزمان با آغاز دهه کرامت ، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت پخش خواهد کرد .
گرامیداشت دهه کرامت در شبکه قرآن و معارف سیما

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ،  همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه مبارک کرامت ، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت تدارک و به روی آنتن خواهد برد .

بارگاه مهر عنوان ویژه برنامه این شبکه می باشد که از امشب 13 مرداد ماه هرشب ساعت 22:15 از حرم های حضرت معصومه (س) ، حضرت صالح بن موسی (ع) و نیز حرم امام رضا (ع) به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد .

همچنین بارگاه مهر در روز ولادت حضرت معصومه (س) در 2 نوبت و در ساعتهای 12 و 19 به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن می رود .

جشن ولادت حضرت معصومه (س) که در امامزاده صالح (ع) تهران برگزار خواهد شد تحت عنوان "جشن کرامت" در ساعت 15 تقدیم بینندگان می شود .

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با موضوع بیان کرامات حضرت فاطمه معصومه (س) در ساعت 13:40 روز ولادت آن بانو پخش می شود .

میان برنامه سخنرانی های کوتاه حجت الاسلام علم الهدی ، محسن میرباقری و دیگر کارشناسان مذهبی با عنوان "ارمغان" در دهه کرامت به روی آنتن می رود .

"حدیث کرامت" به پخش مجموعه احادیث مرتبط به حضرت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س)  می پردازد .

همچنین قرار است دعای کمیل پنجشنبه شب این هفته که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می شود در ساعت 24 از این شبکه پخش گردد .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب