امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16658 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با من خوش ميگذره! از اول شهریور به خانه های مردم می آید/ توزیع مجموعه در انتظار ارسال سلفی های مردم / میزبان قسمت اول امیر حسین صدیق در بیروت

خبرایران: توزیع مجموعه «با من خوش ميگذره!» از اول شهریور در شبکه نمایش خانگی آغاز می شود.
با من خوش ميگذره! از اول شهریور به خانه های مردم می آید/ توزیع مجموعه در انتظار ارسال سلفی های مردم / میزبان قسمت اول امیر حسین صدیق در بیروت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی پروژه،سازندگان «با من خوش ميگذره!» در تلاش هستند تا با تکمیل تصاویر ارسالی از سوی علاقه مندان از سراسر ایران برای بهره گیری در تیتراژ،این مجموعه را آماده توزیع در شبکه ویدئویی کنند.

بر همین اساس سازندگان اخیرا از کسانی که مایل هستند تصاویرشان در تیتراژ برنامه مورد استفاده قرار گیرد،خواسته اند تا عکسی سلفی از خود یا به همراه خانواده را از طریق تلگرام یا واتس اپ به شماره ٠٩١٠١٠٥٥٣٢٢ ارسال کنند.اولويت نیز با عكسهايی است كه در كنار ميراث فرهنگي،آثار باستانی و یا مناطق بکر و زيباي  كشور گرفته شده که ممکن است از جنبه های گردشگري هم برخوردار باشند و یا پرچم ايران در تصویر نمود روشنی داشته باشد.همچنین هموطنان می توانند تصویری از خود در خلال برگزاری برنامه هاي سنتي شهرشان را گرفته و برای بهره گیری در این تیتراژ به شماره یاد شده ارسال کنند.علاقه مندان تا بیستم مرداد فرصت دارند عکسهای خود را ارسال کنند.قرار است روی این تصاویر، ترانه ای با صدای یکی از خوانندگان نام آشنای کشورمان شنیده شود که بزودی نام وی مشخص می شود.  

تصویربرداری سری نخست مجموعه «با من خوش ميگذره!» در لبنان انجام شد.سری بعدی مجموعه قرار است دریکی از سه کشور کره جنوبی،روسیه یا مالزی جلوی دوربین رود.  

اميرحسين صديق در قسمت نخست این مجموعه میزبان خواننده پاپ حسام لرنژاد و مهران غفوریان در بیروت عروس خاورمیانه خواهد بود.این سه هنرمند در سفری ماجراجویانه ، توریستی و سرشار از شوخی در لبنان هر کدام با 400 دلار هزینه، رقابت کرده اند. بازيگران شناخته شده لبناني از جمله مجدي مشموشي،نعمي بدوي و ماريتارز معلوف نیز در کنار هنرمندان ایرانی در این سری حضور داشته اند. هنرمندان حاضر در سری دوم مجموعه نیز بزودی انتخاب و معرفی خواهند شد.  

عوامل مجموعه عبارتند از:تهیه کننده و کارگردان:مرتضی آتش زمزم،مشاور پروژه:رضا شاكري، نويسنده و برنامه ريز:رضا بهنام راد، مدير توليد:مجتبي آتش زمزم،مديرتصويربرداري:مرتضي خانمحمد،تصويربردار هوايي:مصطفی علیپور حقیقی،صدابردار:حسين قورچيان،تدوين:كاووس آقايي،تصحيح رنگ: رضا تيموري،جلوهاي ويژه رايانه اي : امير حسين مدرس ،مدير توليدلبنان : مجدي مشموشي،هماهنگي توليد لبنان:كاظم عزيزي، مترجم: صبا احترامي،مدير تداركات : محمود كريمي، تداركات :زهرا كريمي منصفي،دستيار تهيه كننده:ابوالفضل آتش زمزم،گرافيست:مهدي وجداني،عكاس:محمد حسين  وجداني.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب