امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16660 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به دنبال استقبال کم نظیر مخاطبان و هنرمندان؛

بیشعوری ده شب دیگرتمدید شد

خبرایران : نمایش بیشعوری که این روزها در سالن استاد خسرو شکیبایی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه به روی صحنه می رود به دلیل استقبال کم نظیر هنرمندان، اساتید و مخاطبان، اجرای خود را به مدت ده شب دیگر تمدید کرد.
بیشعوری ده شب دیگرتمدید شد

به گزارش خبرایران ازامور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه به دنبال استقبال قابل توجه و تحسین بر انگیز مخاطبان از  اجرای عمومی نمایش بیشعوری به کارگردانی علی حسینی، به درخواست گروه اجرایی و موافقت مدیریت تماشاخانه سه نقطه برای ارج نهادن به تلاش گروه نمایش و ایجاد فرصت مناسب برای ان گروه از علاقه مندانی که تاکنون فرصت تماشای این نمایش را پیدا نکرده اند. اجرای عمومی بیشعوری تا روز جمعه 22 مرداد ماه سال جاری تمدید شد.

بر پایه این خبر تا کنون طیف گسترده ای از هنرمندان، منتقدان، اهالی رسانه و اساتید تئاتر کشور در کنار عموم مردم به تماشای این نمایش نشسته اند. نمایش بیشعوری با نویسندگی، طراحی و کارگردانی علی تا 22 مرداد در سالن استاد خسرو شکیبایی به روی صحنه می رود. حسینی متن این نمایش را با اقتباس از کتاب بیشعوری نوشته خاویر کرمنت به رشته تحریر درآورده و در آن افشین رهگذر نوش آفرین کیهان امین ساتیار سارا شیرازی  مهدی دربند حقیقت نازنین امیری محمد حسین غروی ملیکا مشعل به عنوان بازیگر حضور یافته اند.

بر پایه این گزارش سایر عوامل دست اندرکار نمایش بیشعوری عبارتند از: دستیار کارگردان:افشین رهگذر، منشی صحنه:زهره شریفی، عکاس:مرجان ترابخانلی، موسیقی:فرزاد رهبری,ایمان کاظمی،نور:حمیدرضا ذوالفقاری، گرافیست:نوش آفرین کیهان. امور ارتباطات رسانه ای : روابط عمومی سه نقطه (ندا طهرانی- مصطفی محمودی)

این نمایش همه روزه از ساعت ۲۰ به مدت یکساعت با بهای بلیط ۱۵ هزارتومان به روی صحنه می رود. علاقه مندان برای رزرو بلیط می توانند به پایگاه تیوال مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۱۷۲۲۶۷ تماس حاصل کنند.گفتنی است: کتاب بیشعوری در ۲۳۲ صفحه توسط انتشارات تیسا در سال ۱۳۹۳ به بازار آمد و تاکنون نزدیک به بیست بار تجدید چاپ شده است.

پایگاه رسمی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه :www.3-noghte.com 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب