امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16694 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افسانه، مریم ، رقیه و خدیجه در مشهد دستگیرشدند

خبرایران : در عملیات ویژه پلیس مشهد ۶ زن کیف قاپ و کش روزن حرفه‌ای در هسته مرکزی این شهر دستگیر شدند.
افسانه، مریم ، رقیه و خدیجه در مشهد دستگیرشدند

به گزارش خبرایران، فرمانده انتظامی ثامن مشهد در تشریح عملیات دستگیری این سارقان به خبرنگار ما گفت: این عملیات که با هدایت افسران پلیس زن کلانتری بانوان مشهد انجام شد، با چندین ساعت کنترل و مراقبت‌های نامحسوس همراه بود.

سرهنگ عزیزی افزود: در مرحله اول این عملیات چهار زن سارق به نامهای افسانه 33 ساله، مریم 40 ساله، رقیه 41 ساله و خدیجه 42 ساله در حال ارتکاب جرم و کش روزنی از مغازه‌های مختلف در هسته مرکزی مشهد دستگیر شدند.

وی گفت: در مرحله بعدی نیز افسران کلانتری بانوان زن میانسالی که به همراه دختری 24 ساله از شهرستان میناب برای سرقت به مشهد آمده و داخل اتوبوس‌ها و خیابانهای شلوغ مرتکب کیف زنی می‌شدند را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه مقادیری وجه نقد، مدارک شناسایی، 5 دستگاه گوشی تلفن همراه، 11 قطعه طلا و تعدادی انگشتر و زیورآلات طلای مسروقه از این سارقان کشف شده است، از مردم خواست هنگام مراجعه به مراکز تجاری و تردد در اماکن شلوغ مراقب وسایل همراه خود باشند و با هوشیاری فرصت سوءاستفاده را از سارقان بگیرند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب