امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16712 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در صورت کسب مدال های طلا، نقره و برنز المپیک ریو؛

آسان پرداخت به مدال آوران رشته دومیدانی پاداش 50 میلیون تومانی اهدا می کند

خبرایران:پس از عقد قرار داد همکاری مشترک با فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران، آسان پرداخت (آپ) حامی مالی فدراسیون و ملی پوشان المپیکی دو و میدانی شد.
آسان پرداخت به مدال آوران رشته دومیدانی پاداش 50 میلیون تومانی اهدا می کند

پیش از اعزام کاروان دو میدانی کشورمان به بازیهای المپیک 2016 ریو شرکت آسان پرداخت بابت حمایت مالی از این مجموعه و کاروان المپیکی دومیدانی کشورمان در طول این دوره از بازی ها ضمن توافق همکاری مشترک با فدراسیون دومیدانی جمهوری اسلامی ایران قرارداد همکاری و حمایت مالی منعقد کرد. شرکت آسان پرداخت(آپ) در نظر دارد با نگاه حمایتی از ورزشکاران المپیکی این رشته ورزشی، پاداش هایی را در صورت کسب موفقیت به قهرمانان مدال آور اهداء کند.

با توجه به قرارداد مشترکی که شرکت آسان پرداخت با فدراسیون دومیدانی کشورمان منعقد کرده است، مقرر گردید در صورت کسب مدال های طلا، نقره و برنز المپیک این حامی مالی به مدال آوران مبلغ پنجاه میلیون تومان اهدا خواهد نمود.

همچنین شرکت آسان پرداخت(آپ) در نظر دارد به ورزشکاران رشته دومیدانی که به مرحله فینال راه پیدا نمایند نیز مبلغ سی میلیون تومان پاداش اهدا نماید.

همچنین شرکت آسان پرداخت برای اعضاء کادرفنی و مربیان تیم ملی دومیدانی کشورمان نیز هدایای ویژه ای را درنظر گرفته که بلافاصله بعد از بازگشت کاروان المپیک کشورمان از ریو در مراسم باشکوهی به این عزیزان اهداء خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب