امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16713 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

باحمایت شرکت آسان پرداخت«آپ»؛

تکواندو سبک بال و آسوده خاطر مدالهای المپیک راهدف قرار خواهد داد

خبرایران: پس از عقد قرار داد همکاری مشترک با فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران، آسان پرداخت (آپ) حامی مالی فدراسیون و ملی پوشان المپیکی تکواندو کار شد.
تکواندو سبک بال و آسوده خاطر مدالهای المپیک راهدف قرار خواهد داد

پیش از اعزام کاروان تکواندو کشورمان به بازیهای المپیک 2016 ریو شرکت آسان پرداخت بابت حمایت مالی از این مجموعه و کاروان المپیکی تکواندو کشورمان در طول این دوره از بازی ها ضمن توافق همکاری مشترک با فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران قرارداد همکاری و حمایت مالی منعقد کرد. شرکت آسان پرداخت(آپ) در نظر دارد با نگاه حمایتی از ورزشکاران المپیکی این رشته ورزشی، پاداش هایی را در صورت کسب موفقیت به قهرمانان مدال آور اهداء کند.

با توجه به قرارداد مشترکی که شرکت آسان پرداخت با فدراسیون تکواندو منعقد کرده است، مقرر گردید در صورت کسب مدال های (طلا، نقره و برنز المپیک) این حامی مالی به ترتیب مدال ها به افتخارآفرینان وزنه برداری کشورمان (35 سکه، 25 سکه و 15 سکه تمام بهار آزادی) تقدیم کند.

همچنین شرکت آسان پرداخت(آپ) در نظر دارد به ازای مدالهای طلا و نقره 15 سکه تمام بهار آزادی و به ازای مدال برنز المپیک 5 سکه تمام بهار آزادی به فدراسیون تکواندو تقدیم نماید.

همچنین شرکت آسان پرداخت برای اعضاء کادرفنی و مربیان تیم ملی تکواندو کشورمان نیز هدایای ویژه ای را درنظر گرفته که بلافاصله بعد از بازگشت کاروان المپیک تکواندو کشورمان از ریو در مراسم باشکوهی به این عزیزان اهداء خواهد شد.

تیم ملی تکواندو در بازی های المپیک 2016 ریو با کسب 3 سهمیه در بخش آقایان 1 سهمیه در بخش بانوان به المپیک ریو 2016 اعزام خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب