امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16716 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با دهه کرامت اجرا می شود؛

برگزاری 100 برنامه فرهنگی و جشن در منطقه 15

خبرایران :شهردار منطقه 15 از برگزاری یکصد برنامه فرهنگی و جشن در منطقه همزمان با دهه کرامت از روز میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) خبر داد.
برگزاری 100 برنامه فرهنگی و جشن در منطقه 15

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی منطقه 15، دکتر انجمنی ضمن اعلام این مطلب افزود: همزمان با نخستین روز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) که به نام روز ملی دختر نامگذاری شده است، 18 مراسم جشن در سرای محلات و مساجد شاخص نواحی هشتگانه منطقه، بوستان پردیس بانوان و فرهنگسرای خاوران برگزار می شود و در قالب برپایی اردوهای فرهنگی – تفریحی نیز دختران از محلات منطقه به بوستان پردیس بانوان اعزام خواهند شد.

به گفته وی برگزاری 20 مراسم شب شعر رضوی، 20 مسابقه فرهنگی در کتابخانه های محلات، 8 مسابقه فرهنگی خط و نقاشی با بهره گیری از ظرفیتهای شمسه تحت عنوان" زادگان کرامت" در نواحی هشتگانه از جمله برنامه های اجرایی منطقه به همین مناسبت است.

شهردار منطقه به برگزاری نمایشگاه ها و ایستگاههای فرهنگی در این ایام اشاره کرد و یادآور شد: همزمان با دهه کرامت 8 نمایشگاه عکس و کتاب و 8  ایستگاه فرهنگی و پذیرایی در نواحی هشتگانه منطقه دایر شده و به شهروندان مراجعه کننده خدمات رسانی خواهد کرد. یک نمایشگاه متمرکز نیز تحت عنوان "ضامن آهو" با موضوعات مرتبط با زندگی امام رضا (ع) از تاریخ 14 مرداد به مدت 10 روز در محوطه ساختمان شهرداری منطقه دایر خواهد شد.

دکتر انجمنی در ادامه اظهار داشت: برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) و ایستگاه فرهنگی در مساجد و بوستان های شاخص نواحی، 8 مراسم جشن و مولودی خوانی در سرای محلات و جشن ولادت در سالن اجتماعات شهرداری منطقه ویژه کارکنان از برنامه های دیگر منطقه است.

به گفته وی تهیه و نصب بنرهای تبلیغاتی با محوریت جملات و حکمتهای رضوی و ارسال پیامک و جملات کوتاه به شهروندان از دیگر برنامه های این دهه است.

شایان ذکر است،  برنامه های یادشده از 14 مرداد آغاز و تا 24 مرداد ماه سالروز میلاد امام رضا (ع) ادامه می یابد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب