امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16720 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعطای سه گواهینامه به شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا

خبرایران: شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا موفق به اخذ سه گواهینامۀ «سیستم مدیریت کیفیت»، «سیستم مدیریت محیط زیست»و «سیستم ایمنی و بهداشت شغلی» شد.
اعطای سه گواهینامه به شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا
 

گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۱ و OHSAS 18001 را موسسۀ “توف نورد” آلمان به شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا اعطا کرد. موسسۀ توف نورد  TÜV NORD “اتحادیه بازرسی و پایش فنی” است که به منظور تضمین کیفیتِ محصولات صنعتی و پایشِ شاخص‌های فنی فعالیت دارد.

شرکت احداث و توسعۀ ریلی مپنا در سال ۱۳۸۷ و با هدف اجرای پروژه‌های حمل و نقل ریلی به صورت مهندسی، تدارک و اجرا (EPC) در صنعت حمل و نقل ریلی تاسیس شد و هم‌اکنون اجرای پروژه‌های مهندسی، تدارک، نصب و راه‌اندازی تجهیزات الکتریکی، کنترلی و مکانیکی و همچنین برق‌رسانی به خطوط متروی تهران و احداث مونوریل قم را در دستور کار دارد. مهندسی پروژه و اجرای مقدماتِ بخشی از پروژۀ برقی‌سازی راه‌آهن تهران – مشهد نیز از دیگر فعالیت‌های این شرکت در حال حاضر است.

دریافت گواهی‌نامه ایزو ۱۴۰۰۱،  به معنای برخورداری از سیستم مدیریت زیست‌محیطی در این شرکت است که به عنوان بخشی از سیستم‌های جامع مدیریت محسوب می‌شود. این سیستم شامل برخورداری از ساختار سازمانی، اختصاصِ منابع و مسئولیت‌ها و تعیین روش‌ها و فرآیند‌ها برای تهیه، اجرا، بازنگری و حفظ خط‌مشی زیست‌محیطی است. اعطای استانداردهای OHSAS 18001 و ایزو ۹۰۰۱ نیز نشان‌دهندۀ برخورداری این شرکت از فرآیند های معطوف به اجرای سیستم ایمنی و بهداشت شغلی و سیستم مدیریت کیفیت در این شرکت است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب