امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16723 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دیدار رییس کانون سردفتران و دفتریاران با اعضای شورایعالی جامعه مجازی کشور

خبرایران : نشست رييس كانون سردفتران و دفترياران با شورايعالي جامعه مجازي كشور برگزار شد.
دیدار رییس کانون سردفتران و دفتریاران با اعضای شورایعالی جامعه مجازی کشور

به گزارش خبرایران از  پايگاه اطلاع رساني كانون سردفتران و دفترياران، دشتي اردكاني با گراميداشت ياد و خاطره مرحوم عبدالله خادمي،‌ از سردفتران وبلاگ نويس، از حضور تمامي اعضاي اين شورا اعم از سردفتران شاغل و بازنشسته قدرداني كرد.

وي به تشكيل شورايعالي سردفتران و دفترياران كشور اشاره كرد و گفت: نخستين جلسه اين شورا هفته گذشته در كانون با حضور نمايندگاني از 7 استان كشور تشكيل شد. اساسنامه اين شورا در حال تصويب است و به محض نهايي شدن به اطلاع همه همكاران خواهد رسيد. بحث بيمه و درمان هم در اين شورا مورد توجه ويژه قرار گرفته است.

وي با بيان اينكه به اين شورا بسيار اميدوار است،‌افزود: مباحثي كه مورد توجه و خواست همكاران است در اين شورا بررسي خواهد شد و اعضاي شواريعالي جامعه مجازي كشور هم مي‌توانند مشاوراني امين و به تعبيري اعضاي اتاق فكري باشند كه خانواده بزرگ دفاتر اسنادرسمي كشور از نتايج فعاليت و اقدامات آنان منتفع شوند.

رييس كانون سردفتران و دفترياران به خواست ديگر همكاران سراسر كشور تحت عنوان امور رفاهي اشاره كرد و ادامه داد: اين مهم در هيات مديره جديد مورد توجه قرار ميگيرد.

دشتي اردكاني در بخش ديگري از سخنان خود به مغفول ماندن آموزش در همه زمينه‌ها در كشور اشاره و تاكيد كرد: آموزش يكي از الزامات زندگي است و همواره در همه دوران‌ها بايد جدي گرفته شود. در اين راستا جلساتي برگزار شده تا آموزش‌هايي با حضور سردفتران و دفترياران به عنوان آموزش ضمن خدمت برگزار شود. 

وي همچنين به ماده 30 قانون دفاتر اشاره كرد و عدم تعريف مناسب قانون از جايگاه دفتريار را نقص دانست و گفت: جايگاه دفتريار در اين ماده به درستي مطرح نشده است و ابهام دارد. اعتقاد ما هم اين است كه بايد دفتريار مسئوليت داشته باشد و ارتقاء دفترياري مورد نظر ماست.

همچنين در اين جلسه هريك از اعضاي شورايعالي جامعه مجازي كشور به بيان نظرات و پيشنهادات خود پرداختند.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب