امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16738 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس با گلزنی امیری صدرنشین هفته سوم شد

خبرایران: تیم فوتبال پرسپولیس با گلزنی «وحید امیری» برابر گسترش فولاد تبریز به برتری خارج از خانه یک بر صفر دست یافت تا به صدر جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران صعود کند
پرسپولیس با گلزنی امیری صدرنشین هفته سوم شد

به گزارش خبرایران ، این دیدار حساس عصر امروز در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های ایران با قضاوت «تورج حق وردی» و در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد و پرسپولیس با گل دقیقه ۴۶ "وحید امیری" مهاجم جدید خود به پیروزی رسید تا با هفت امتیاز به صدر جدول برسد.

شاگردان "فراز کمالوند" در تیم گسترش که در هر دو دیدار ابتدایی خود به تساوی صفر بر صفر قناعت کرده بودند، نیاز مبرمی به کسب امتیاز این مسابقه داشتند.

پرسپولیسی ها نیز که در صورت کسب سه امتیاز به صدرجدول می رسیدند با انگیزه بالا و بدون تغییر نسبت به دیدارهای گذشته در ترکیب اصلی به میدان رفتند.

در اکثر دقایق نیمه نخست شاگردان برانکو توپ را در اختیار داشتند و با حرکات امید عالیشاه از جناح چپ به دنبال روزنه ای برای نفوذ بودند، اما بازی درگیرانه دو تیم در میانه میدان اجازه نداد تا فرصت چندانی برای گلزنی ایجاد شود.

در دقایق ۱۸ این دیدار، درگیری بازیکنان در میدان با اعتراض شدید حسن آذرینا سرپرست تیم فوتبال گسترش مواجه شد که داور وی را از روی نیمکت اخراج کرد.

در نیمه نخست تلاش بازیکنان نتیجه ای دربرنداشت تا بازیکنان تمرکز خود را به نیمه دوم معطوف کنند.

در ابتدای نیمه دوم، "وحید امیری" از زوایه بسته و با اشتباه دروزاه بان گسترش تبریز موفق شد تنها گل این دیدار را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

در ادامه بازیکنان گسترش برای جبران گل خورده و پس از اینکه راه های نفوذ را بسته می دیدند، روی به ارسال های بلند آوردند.

در دقیقه ۶۷ کار تیمی زیبای بازیکنان پرسپولیس توپ را در دهانه دروازه میزبان به مهدی طارمی رساند که وی به طرز عجیبی این فرصت طلایی را از دست داد.

در دقیقه ۹۰ بهترین فرصت گسترش برای گلزنی ایجاد شد که تلاش مدافعان پرسپولیس، دروازه میهمان را بسته نگه داشت.

در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید تا این تیم با هفت امتیاز به صدرجدول رده بندی صعود کند.

گسترش فولادتبریر نیز با ۲ امتیاز به جمع تیم های پایین جدول ملحق شد، این تیم در سه دیدار نخست خود در شانزدهمین دوره لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است.

 

ترکیب گسترش فولاد:

فرناندو دخسوس، مرتضی اسدی، مگنو باتیستا، مسعود ابراهیم زاده، محسن حمیدی، سید محسن حسینی، علیرضا نقی زاده، محمدرضا خلعتبری(یوف سیدی)، لوسیانو پریرا(علی ارجمندیان)، داریوش شجاعیان و مصطفی اکرامی(محمدامین درویشی).

 

ترکیب پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان(احمد نورالهی)، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه(ساسان انصاری)، علی علیپور(مهدی طارمی) و وحید امیری.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب