امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16741 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دستور مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز خبرنگار

خبرایران :مرتضی شهیدزاده رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، به مناسبت روز خبرنگار به مدیریت‌های این بانک در سطح کشور دستور داد چنانچه در سنوات اخیر شکایتی از طرف بانک کشاورزی علیه اصحاب رسانه طرح شده، نسبت به باز پس‌گیری آن اقدام کنند.
دستور مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرایران ، مدیرعامل بانک کشاورزی با انتشار پیامی این روز را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت و از زحمات آن‌ها در راه آبادانی کشور قدردانی کرد.

در پیام شهیدزاده آمده است: خبرنگار، انسان فرهیخته و قاعده‌مندی است که هنر نگارش را با نیات خیرخواهانه و به منظور روشنگری و رونق شکوفایی ملت‌ها به کار می‌گیرد و از این رو مسئولیتی خطیر و قابل احترام دارد.

وی تصریح‌کرد: بی‌شک روند توسعه و پیشرفت ملت‌ها تداوم خود را مدیون خبرنگاران فهیم، مجرب و با وجدانی می‌داند که حرفه دشوار خبررسانی را با عشق و ایمان به انجام می‌رسانند و البته در شرایط کنونی کشور، خبرنگاران با همراهی و هوشمندی خود، نقش به سزایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید داشته و از این رو همواره درپیشگاه ملت، سربلند و پرافتخار هستند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب