امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16748 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 خبر داد ؛

برگزاری کلاس های آموزشی مدیریت اوقات فراغت سالمندان

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری کلاس های آموزشی مدیریت اوقات فراغت سالمندان در خانه های سلامت این منطقه خبر داد.
برگزاری کلاس های آموزشی مدیریت اوقات فراغت سالمندان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، اسفندیار آزاده عروه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن بیان این مطلب گفت :کلاس های آموزشی مدیریت اوقات فراغت سالمندان به همت اداره ی سلامت حوزه ی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و با همکاری کانون سالمندان در خانه های سلامت برگزار می گردد .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 اظهار داشت : این کارگاه های آموزشی با ارائه راهکارهای مدیریتی و روانشناسانه ،  سالمندان را با انواع ورزش های مناسب و برنامه هایی  که بر سلامت روان و حافظه سالمندان موثر است آشنا می کند.

وی  افزود : اجرای برنامه هایی از قبیل کتاب خوانی ، حل جدول ، شرکت در همایش ها و مجامع عمومی با حضور سالمندان سطح منطقه در دستور کار اداره سلامت حوزه ی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه قرار دارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 همچنین از برگزاری تورهای گردشگری زیارتی و سیاحتی برای بهره گیری سالمندان سطح منطقه از تفریحات سالم جهت پر کردن اوقات فراغتشان خبر داد.

آزاده عروه در پایان هدف از برگزاری این برنامه ها را ایجاد تفکر مثبت و لحظات شاد برای سالمندان عنوان کرد و خاطر نشان ساخت : مدیران مربوطه باید بستری مناسب را جهت ارتقای امید به زندگی میان سالمندان ایجاد کرده تا آنها بتوانند روابط بین فردی خود را گسترش داده و از زندگی خود در دوران کهنسالی به بهترین شکل استفاده کنند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب