امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16757 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دانشگاه جامع علمی کاربردی و سازمان حراست کل کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند

خبرایران: دانشگاه جامع علمی کاربردی و سازمان حراست کل کشور در راستای توسعه همکاری های علمی، آموزشی، و پژوهشی تفاهم نامه همکاری امضا کردند
دانشگاه جامع علمی کاربردی و سازمان حراست کل کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، تفاهم نامه همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و سازمان حراست کل کشور، میان دکتر محمد حسین امید سرپرست این دانشگاه و آقای خانی رئیس سازمان حراست کل کشور برای مدت دو سال امضا شد.

براساس این تفاهم نامه، دانشگاه جامع علمی کاربردی و سازمان حراست کل کشور در زمینه های علمی، آموزشی و پژوهشی در ابعاد مهارتی و در چارچوب مقررات و ضوابط جاری دانشگاه همکاری می‌کنند.

ارتقاء مهارتهای کارکنان حراست در سطح کشور، گسترش رشته‌های شغل ‌محور و توسعه کارآفرینی براساس قراردادهای مشترک همکاری، از دیگر مفاد این تفاهم نامه بود.

همچنین به منظور پیشبرد اهداف تفاهم نامه و اجرای تعهدات طرفین، مقرر شد کمیته راهبردی متشکل از نمایندگان تام‌ الاختیار طرفین تشکیل شود. این کمیته مسئول پیشبرد برنامه‌ها و نظارت بر حسن اجرای مفاد  این تفاهم نامه می باشد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب