امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16763 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از واقعيت تا دنياي مجازي، قهرمان هواتو دارم!!!

تقدير ويژه اي شركت آسان پرداخت از ورزشكاران رشته هاي وزنه برداري، تكواندو و دو ميداني

خبرایران:دوشنبه شب گذشته، طي يک مراسم باشكوه، شركت آسان پرداخت(#٧٣٣*) در اقدامي شايسته ورزشكاران رشته هاي وزنه برداري، تكواندو و دو ميداني را بدرقه كرد.
تقدير ويژه اي شركت آسان پرداخت از ورزشكاران رشته هاي وزنه برداري، تكواندو و دو ميداني

در اين مراسم كه ابتدا با نشست خبري بهداد سليمي به عنوان نماينده ويژه آپ برگزار شد، شركت آسان پرداخت حامي ورزشكاران المپيكي معرفي شد و طي توافقات صورت گرفته با رياست فدراسيونها مقرر شد در صورت كسب مدال از ورزشكاران تقدير ويژه اي به عمل آورد. (مدال طلا٣٥سكه، مدال نقره ٢٥سكه و مدال برنز ١٥ سكه تمام بهار آزادي)
اما دوشنبه اتفاق خوبي هم از سوي اين شركت رقم خورد، قبل از اعزام ورزشكاران، اين شركت از ورزشكاران المپيكي، مربيان، پيشكسوتان و خانواده هاي ورزشكاران با اهداي هداياي ارزشمند تقدير ويژه اي به عمل آمد تا ورزشكاران با روحيه بهتري عازم مسابقات المپيك ريو شوند.
همچنين آپ با راه اندازي كمپين فضاي مجازي #قهرمان_هواتودارم سعي دارد تا با همراه كردن مردم در فضاي مجازي حمايت معنوي خود را از ورزشكاران اعزامي به المپيك اعلام كند و مردم با پيوستن به اين كمپين مي توانند علاوه بر دنياي واقعيت در فضاي مجازي هم حمايت خود را از ورزشكاران اعلام نمايند.
مستقل از نوع تلفن همراه و بدون نياز به اينترنت، تمامي ايرانيان ميتوانند با شماره گيري كد رايگان #٢٠١٦*٧٣٣* با همراهي كاروان ملي المپيك سبب دلگرمي ورزشكاران المپيكي شده و در اين حركت ارزشمند شركت كنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب