امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16765 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به تمامی روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبر ایران از روابط عمومی بانک سینا، در پیام مهندس پیشرو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شجاع و متعهد آمده است: روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاشها و زحمات خستگی ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی نمایم.
بی شک نقش فعالان عرصه اطلاع رسانی در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، ستودنی است و این نقش در شرایطی که شاهد توسعه رسانه های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه هستیم در پیشگیری از شایعات و انتشار اخبار نادرست بیشتر از پیش نمایان شده است.
مهندس پیشرو در ادامه تاکید کرده است: ضمن قدردانی ویژه از خبرنگاران تلاشگری که با همراهی خود، یار و یاور بانک سینا در عرصه خدمت رسانی به میهن اسلامی بوده اند، امیدوارم با تداوم همکاری ها و تعاملات سازنده شاهد ایفای نقش موثرتر این بانک درعرصه اقتصاد کشور باشیم. توفیق و سلامتی تمامی عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب