امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1677 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در سن 46 سالگی؛

«فیلیپ سیمور هافمن» درگذشت

خبرایران: جسد فیلیپ سیمور هافمن ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه روز یکشنبه (به وقت محلی) در حمام آپارتمانش در منهتن توسط یک همکار و نویسنده پیدا شده است.
«فیلیپ سیمور هافمن» درگذشت

به گزارش خبر ایران، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک منبع پلیس نوشته است که مأموران پلیس در حالی جسد فیلیپ سیمور هافمن را یافته‌اند که یک سرنگ در بازوی وی فرو رفته بوده و یک پاکت که گمان می‌رود، هروئین بوده باشد، در کنار وی قرار داشته است.

فیلیپ سیمور هافمن در سال ۲۰۰۶ برای بازی درخشانش در نقش ترومن کاپوتی، نویسنده آمریکایی در فیلم «کاپوتی» برنده اسکار بهترین هنرپیشه مرد شد. او پیش از این در مورد اعتیاد چندین ساله‌اش به مواد مخدر در رسانه‌ها سخن گفته بود. هافمن در گفتگوهایش صراحتا عنوان کرده بود که به مواد مخدر معتاد است.

به گزارش رسانه‌ها در ماه مه سال گذشته اعتیاد وی شدت گرفته و مدتی را در یک مرکز ترک اعتیاد سپری کرده بود.

آخرین فیلم این هنرپیشه هالیوود «عطش مبارزه: اشتعال» بود که سال گذشته اکران شد. هافمن در مجموع ۳ بار برای دریافت جایزه اسکار بهترین نقش مکمل مرد نامزد شده بود. یکی از نقات قوت این هنرپیشه آمریکایی بازی در نقش‌های متفاوت در فیلم‌های کمدی، درام تا اکشن بود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب