امروز: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16785 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء اعلام کرد؛

هدف‌گذاری تکمیل قطعه ۴ آزادراه جنوبی تهران زودتر از موعد/ توجه به معماری اطراف مسیر آزادراه با اخذ مشاور

خبرایران:فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: طبق هدف‌گذاری قرارگاه خاتم برنامه‌ریزی کرده‌ایم قطعه چهارم آزادراه کنارگذر جنوبی تهران زودتر از موعد مقرر و در پایان امسال تکمیل شود.
هدف‌گذاری تکمیل قطعه ۴ آزادراه جنوبی تهران زودتر از موعد/ توجه به معماری اطراف مسیر آزادراه با اخذ مشاور

به گزارش خبرایران، سردار عبادالله عبداللهی در حاشیه بازدید از اجرای پروژه کنار گذر جنوبی تهران، بیان کرد: قرارداد این پروژه اواخر اسفند سال قبل رسمیت یافت اما تا پیش از آن فعالیت‌هایی اجرا شده بود.

وی با بیان اینکه آزادراه کنارگذر جنوبی تهران در 4 قطعه اجرا می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پایان امسال قطعه 4 را زودتر از برنامه تکمیل کنیم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه در این پروژه از نظر کیفیت، سرعت و تجهیزات در شرایط مناسبی قرار داریم، بیان کرد: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهیم که ابلاغیه‌ای داشته باشد مبنی بر اینکه برخی قطعات این آزادراه به صورت آزمایشی روسازی بتنی شود.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیان کرد: البته برنامه‌ریزی کرده‌ایم در حوزه معماری، طراحی و زیباسازی اطراف مسیر فعالیت‌های خاصی انجام شود اما این موارد هزینه‌بر است.

سردار عبداللهی با بیان اینکه مشاور ایمنی در این پروژه در نظر گرفته شده است، گفت: مشاور ایمنی در ارتباط با مطالعات مسیر و در مرحله قبل از بهره‌برداری مسائل مد نظر را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: در این مسیر آزادراهی متفاوت با دیگر آزادراه‌های کشور، عرض شانه آسفالتی از همه آزادراه‌ها بیشتر است.

سردار عبداللهی افزود: همچنین در بخش معماری و طراحی، اطراف مسیر با هماهنگی با شرکت‌های مشاور در مرحله خاص مطالعاتی قرار داریم.

وی اظهارداشت: وضعیت متفاوت این آزادراه نسبت به دیگر آزادراه‌ها این است که اولین آزادراهی است که ساختمان‌های آزادراهی پلیس راه جانمایی شده و احداث می‌شود ضمن اینکه جانمایی ساختمان‌هایی نظیر اورژانس در هنگام احداث خواهیم داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب