امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16806 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد؛

صادرات روزانه 13 میلیون لیتر گازوئیل در سال جاری

خبرایران:مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: در ۱۴۱ روز ابتدایی سال جاری روزانه ۴۴ میلیون لیتر نفت‌کوره و ۱۳ میلیون لیتر نفت گاز صادر شده است که در مجموع رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی به روزانه ۵۶ میلیون لیتر رسیده است.
صادرات روزانه 13 میلیون لیتر گازوئیل در سال جاری

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از صادرات روزانه 61 میلیون لیتر نفت‌گاز و نفت‌کوره در 18 روز مردادماه امسال خبرداد.

سیدناصر سجادی با اعلام این خبر گفت: صادرات فرآورده‌های نفتی در 141 روز ابتدای امسال از مرز 56 میلیون لیتر گذشته است.

وی افزود: در این بازه زمانی، روزانه 44 میلیون لیتر نفت‌کوره و 13 میلیون لیتر نفتگاز صادر شده است که در مجموع رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی به روزانه 56 میلیون لیتر رسیده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به روند افزایشی این آمار اظهار کرد: در 18 روز مردادماه، روزانه 47 میلیون لیتر نفت‌کوره و 14 میلیون لیتر نفت‌گاز یعنی روزانه 61 میلیون لیتر صادرات فرآورده داشته‌ایم.

وی ادامه داد: صادرات نفتگاز در سال قبل، سه میلیون لیتر بود، در حالی که با اقدامات انجام شده تنها صادرات این فرآورده در مردادماه امسال چهار برابر شده است.

سجادی اعلام کرد: برای ایجاد زیر ساختهای صادراتی، امکانات بسیار وسیعی در بنادر جنوبی و ماهشهر به وجود آمده و توسعه یافته است.

وی در پایان تاکید کرد: با امکانات وسیع صادراتی به وجود آمده در بنادر جنوبی کشور، امکان انتقال فرآورده‌های نفتی به جنوب و صادرات از این بنادر ایجاد شده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب