امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16817 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز انتقادات ورزشکاران المپیکی؛

احسان حدادی: شرمنده هیچ کس نیستم/ همسر رجبی: اندازه پراید هزینه کردند و لامبورگینی می‌خواهند!

خبرایران: احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن نتوانست در المپیک ریو از گروهش صعود کند.
احسان حدادی: شرمنده هیچ کس نیستم/ همسر رجبی: اندازه پراید هزینه کردند و لامبورگینی می‌خواهند!

احسان حدادی، نایب قهرمان المپیک لندن در گروه دوم مسابقات پرتاب دیسک به مصاف ۱۷ پرتابگر دیگر رفت. حدادی که پیش از آغاز المپیک به دلیل مصدومیتی که داشت، نتوانست رکوردهای خوبی را به ثبر برساند در آغاز کار خود در ریو دیسک را ۵۷ متر و ۸۶ سانتی متر پرتاب کرد. او در پرتاب دوم خود رکورد ۵۹ متر و ۹۲ سانتی متر را به ثبت رساند.حدادی در پرتاب سوم خود هم نتوانست رکورد قابل قبولی را نداشت و ۶۰ متر و ۱۵ سانتی متر را ثبت کرد، اما از صعود بازماند. پیش از وی محمود صمیمی دیگر نماینده کشورمان از صعود به فینال بازمانده بود.روبرت هارتینگ قهرمان المپیک لندن هم با ۶۲.۲۱ در مکان پانزدهم ایستاد و از رسیدن به فینال باز ماند
لیلا رجبی از دو و میدانی خداحافظی کرد
لیلا رجبی، پرتابگر دو ملیتی ایران در پی ناکامی در المپیک از دنیای دو و میدانی خداحافظی کرد.رجبی که با سه پرتاب در مسابقات پرتاب وزنه از صعود به فینال رقابت ها بازماند در پایان کارش در المپیک ریو اعلام کرد از دو و میدانی خداحافظی خواهد کرد. رجبی که اصلیتی بلاروس دارد با اعلام این خبر گفت از مدت ها پیش قصد داشته این تصمیم را نهایی کند.
رجبی گفت: نمی دانم چرا این اتفاق افتاد و نتوانستم به فینال مسابقه‌های پرتاب وزنه المپیک صعود کنم. تلاشم را کردم اما دو شب بی خوابی و هیجان مسابقه باعث شد نتوانم به رکوردهای خودم دست یابم.او افزود: اگر به رکوردهای تمرینی و حتی رکوردی نزدیک به رکورد بازی های آسیایی اینچئون می رسیدم به راحتی صعود می کردم. اصلا به عدم صعود به فینال فکر نمی کردم و امید زیادی به راهیابی به فینال داشتم اما همانطور که گفتم بی خوابی اذیتم کرد.
پرتابگر ایران در پایان گفت: هر چه در توان داشتم رو کردم اما نتیجه نگرفتم. کاری که پیش از این قرار بود انجام بدهم و خداحافظی کنم را الان انجام می‌دهم. وضعیت آماده سازی من خیلی خوب نبود و باید حداقل زودتر به ریو می‌آمدم تا بدنم با شرایط سازگار می‌شد. اگر رکورد بازی های آسیایی را می‌زم فینالیست می‌شدم.

اندازه پراید هزینه کردند و لامبورگینی می‌خواهند!
همسر رجبی: هیچ کاری برای ما نکردند
همسر و مربی لیلا رجبی گفت: اندازه پراید هزینه کردند و آن وقت توقع دارند، ورزشکار از المپیک برای آنها لامبورگینی بیاورد.
به گزارش فارس، پیمان رجبی در مورد اظهارات احسان مهاجرشجاعی درمورد لیلا رجبی اظهار داشت: کسانی که حرف از غیرت می‌زنند خودشان سهمیه می‌گرفتند و می‌رفتند. شما برای ورزشکارتان چه کار کرده‌اید که به او می‌گویید بی‌غیرت است، خانم رجبی دو بار ورودی المپیک گرفته و همیشه تنها بوده است.وی ادامه داد: ورزشکار در جای بزرگی می‌جنگد و با امکاناتی که داشت همین‌قدر زورش می‌رسید، کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند بررسی کنند چقدر هزینه شده است، با هیچ یک از اردوهای ما موافقت نشد، فقط ۵ ماه آخر را به ما حق ایاب و ذهاب دادند. من به عنوان مربی و خانم رجبی حقوق عقب‌افتاده داریم.
همسر و مربی لیلا رجبی اعلام کرد: ۱۲ ماه پیش ورودی المپیک گرفته بودیم و تنها دو ماه آخر با اردوی ما موافقت کردند و حتی گفتند که شما فدراسیون را تهدید می‌کنید و ما هم به این دلیل که حرف و حدیثی نباشد، در تهران ماندیم تا منتی نباشد.رجبی گفت: اندازه پراید هزینه کرده‌اند و آن وقت توقع دارند ورزشکار از المپیک لامبورگینی بیاورد. واقعاً هیچ‌کاری برای ما نکردند و هر کسی چنین چیزی می‌گوید دروغ است، پس از بازگشت همسرم از المپیک یک تصمیم خوب برای آینده‌مان خواهیم گرفت. از همه مردمی که حمایت کردند، من را به عنوان مربی به ریو اعزام نکردند و سایر موارد بماند.
احسان حدادی: شرمنده هیچ کسی نیستم
پرتابگر ایرانی بعد از حذف در دور مقدماتی از دلایل ناکامی اش گفت.احسان حدادی دارنده مدال نقره المپیک لندن بعد از حذف در دور مقدماتی المپیک ریو گفت: در ۸ ماه گذشته بهترین امکانات را داشتم. دردهایی که داشتم اذیتم می کرد و روزی ۶۵ آمپول می زدم.او در ادامه افزود: انتظار داشتم امروز ۶۳ متر پرتاب کنم. شرمنده هیچ کسی جز کیومرث هاشمی نیستم

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب