امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16830 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رضا عبدی اعلام کرد؛

حضوربیش از 80 شرکت درچهارمین همایش و نمایشگاه سالانه استاندارد و ایمنی جرثقیل ها، لیفتراک ها/ طول عمر اکثر دستگاه های حمل بار بالای 12 سال است

خبرایران:رئیس چهارمین همایش و نمایشگاه سالانه استاندارد و ایمنی جرثقیل ها، لیفتراک ها، تجهیزات باربرداری و صنایع وابسته گفت: بیش از 80 درصد از شرکت های فعال لیفتینگ درچهارمین همایش و نمایشگاه سالانه استاندارد و ایمنی جرثقیل ها، لیفتراک ها، بالابرها تجهیزات باربرداری و صنایع وابسته حضور دارند.
حضوربیش از 80 شرکت درچهارمین همایش و نمایشگاه سالانه استاندارد و ایمنی جرثقیل ها، لیفتراک ها/ طول عمر اکثر دستگاه های حمل بار بالای 12 سال است

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی این همایش، حضور بیش از 80  درصد از شرکت های فعال لیفتینگ درچهارمین همایش و نمایشگاه سالانه استاندارد و ایمنی جرثقیل ها، لیفتراک ها، بالابرها تجهیزات باربرداری و صنایع وابسته که در تاریخ۳ و ۴ شهریور ۱۳۹۵ توسط بازرسی فنی جرثقیل و مرکز اموزش های حرفه ای هیرسا کیفیت و تحت حمایت وزارت صنعت معدن تجارت و سازمان ملي استاندارد و حمايت علمي سیویلیکا و پايگاه علمي جهاد دانشگاهي در محل پژوهشگاه صنعت نفت در شهر تهران برگزار می شود.

چهارمین همایش و نمایشگاه تاورکرین ها-جرثقیل های برجی جرثقیل های سقفی و دروازه ای و جرثقیل های ماشینی-متحرک لیفتراک ها و بالابرها و صنایع وابسته همچون فروشندگان و واردکنندگان سیم بکسل، تابلو های برق جرثقیل ، فروشندگان و وارد کنندگان شگل، تسمه ، زنجیر کمک بالابری برگزار خواهد شد.

 مهندس رضا عبدی رئیس چهارمین همایش و نمایشگاه سالانه استاندارد و ایمنی جرثقیل ها، لیفتراک ها، تجهیزات باربرداری و صنایع وابسته در ادامه در خصوص اینکه علت اصلی تشکیل این گردهمایی  و اینکه چقدر برگزاری این گونه گردهمایی در بالابردن سطح کارشناسان و صاحبنظران این حرفه مفید خواهد بود گفت : هدف از برگزاری این همایش این است که ما بتوانیم وضعیت موجود در کشور و دانش علمی از لحاظ تجهیزات شناسایی کنیم و از اعمال شتاب زده و عجولانه که باعث ضربه زدن به این صنعت می شود پیشگیری کنیم همچنین محورهایی نظیرافزایش سطح استاندارد های ایمنی و بازرسی فنی جرثقیل ها و صنعت حمل و انتقال بار "لیفتینگ" ،بررسی حوادث سالانه در سطح بافت شهری و صنعتي سراسر کشور و بافت، بررسی راهکار ها و روش های  کشور های پیشرفته را بازگو خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: از دیگر موضوعاتی که قرار است در این گردهمای داشته باشیم می توان به استانداردهای قبل از نصب وبهره برداری، در زمان استفاده أولیه ، بعد از بهره برداری و دوره ایی ،تعمیرات و نگهداری،اپراتوری و ریگری،ایمنی و پدافند غیرعامل HSE،حوادث و بحران ها،مدارک فنی و دفترچه های راهنما،استاندارد های طراحی و ساخت، ایمنی و آتش نشانی اشاره کرد.

عبدی درباره علت اصلی تشکیل این گردهمایی گفت:با توجه به فعالیت سال های گذشته ، از طریق به روز رسانی اطلاعات و تجربیات کشور های پیشرفته و همچنين حضور مهمان هاي از كشورهاي پيشرفته چون المان و استراليا و همچنین صنایع استفاده کننده از جرثقیل ها و بالابر ها در کشور و گسترش استاندارد سازی جرثقیل ها کاهش حوادث ناشی از استفاده از جرثقیل ها از جمله جرثقیل برجی- تاورکرین در پروژه های ساختمانی و جرثقیل های سقفی و دروازه ایی در صنایع و جرثقیل های متحرک و ماشینی بوده است و سعی بر ان شده است که از حضور کلیه فعالان حوزه جرثقیل های برجی- تاورکرین، جرثقیل های متحرک و جرثقیل های سقفی دروازه ای و فعالان تجهیزات کمک بالابری اسلینگ، شگل و تسمه بهره کامل جهت اشنایی کلیه فعالان با یکدیگر، برده شده است.

مهندس عبدی تصریح کرد:با توجه به اینکه این همایش در سطح ملی و بین المللی برگزار خواهد شد کارشناسان و صاحب نظران این حرفه می توانند دانش خودشان را بروز رسانی کنند زیرا با دعوت از متخصصان خارج از کشور از جمله امارات،استرالیا،سنگاپور و آلمان توانسته این پل ارتباطی میان صنعت پیشرفته و در حال پیشرفت از جمله کشورمان را برقرار کنیم .

وی گفت:در حال حاضر طول عمر دستگاههای ما تقریبا بالای 12 سال است و این رقم برای برخی از دستگاهها خیلی زیاد است و فاصله بسیار زیادی با استاندارها دارد که در همین خصوص از مسولین مربوطه درخواست داریم که از عملیات های شتاب زده خودداری کنند و در یک چارچوب همکاری و تعامل علمی و اصولی را داشته باشند.

اين شامل مواردي همچون قوانين دستگاه هاي نظارتي مي باشد كه سال هاي قبل همكاري هاي اصولي و فني با دبيرخانه اين همايش داشته اند .

رئیس این همایش و نمایشگاه در پایان تاکید کرد: 80  درصد ازشرکت های فعال در زمینه لیفتینک و ارایه دهنده تجهیزات مدرن و بروز دنیا در این گردهمایی دارای نمایشگاه و غرفه هسستند.

چهارمین همایش و نمایشگاه سالانه استاندارد و ایمنی جرثقیل ها، لیفتراک ها، تجهیزات باربرداری و صنایع وابسته 4و3 شهریورماه امسال در پژوهشکده صنعت نفت برگزار می شود .

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88930943 و یا به سایت WWW.PHQEVENTS.COM مراجعه نمایند .

لازم به ذكر است تلفن متصل به شبكه هاي اجتماعي موبايل با شماره 09128898594 در دسترس مي باشد.

دبير خانه دائمي همايش با عنوان سأمانه تلفني ٠٢١مشاور در طول سال پاسخگو علاقه مندان مي باشد ، براي تماس با اين سأمانه كافي است حروف لاتين مشاور را بر روي صفحه كليد شماره گيري فرماييد . 021moshaver

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب