امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16832 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سفارش و خرید آنلاین غذا بدون حضور فیزیکی

خبرایران: ریحون استارتاپ به تازگی کمپینی راه اندازی کرده که براساس آن تمام سفارشات غذا از رستوران ها با تحویل رایگان درمحل انجام می شود.
سفارش و خرید آنلاین غذا بدون حضور فیزیکی

به گزارش خبرایران به نقل از  روابط عمومی استارتاپ ریحون ، این روزها سبک زندگی به خصوص در شهرهای بزرگ تغییر کرده است و مدام این تغییر تکرار می شود. یکی ازاین تغییرات بزرگ که طی سال های اخیر رخ داده، سفارش و خرید آنلاین بدون حضور فیزیکی است که این موضوع درباره رستوران ها طرفداران زیادی هم پیدا کرده است.

حال استارتاپ ریحون با راه اندازی یک کمپین، سفارش را برای کاربران خود جذابتر کرده است. دراین کمپین که از  شنبه 23 مرداد ماه جاری آغاز شده، برای مدت محدودی تمام رستوران ها و غذاهای ارائه شده در سایت ریحون با تحویل رایگان عرضه می شوند.

ریحون چیست

ریحون، کسب و کار نوپا و آنلاینی است که با همت تیمی از جوانان ایرانی تاسیس شده و بیش از 1 سال از فعالیت آن می گذرد این تیم چابک و جوان قصد دارد تا فرآیند انتخاب و سفارش غذا را برای ایرانی ها متحول کرده و بسیاری از چالش ها و دغدغه هایی که هنگام سفارش غذا داشتید را برطرف نماید.

غذای خود را هوشمندانه انتخاب کنید

ریحون یک سرویس آنلاین در حوزه ارتقای سبک زندگی محسوب می شود که مدتی است ارائه پیشنهادهای منطقی به  مشتریان خود را آغاز کرده‌ است و این فرصت را فراهم می کند تا غذا و رستوران مورد علاقه خود را هوشمندانه انتخاب کنید و دیگر مانند روش‌های سنتی سفارش غذا، محدود به منوهای کاغذی و برخورد سرد بعضی از پذیرش رستوران‌ها نباشید.

ریحون محدود به ویژگی‌هایی مانند عکس غذا و توضیحات منو رستوران نمی‌شود، بلکه تمرکز تیم ریحون بر تغییر شیوه زندگی مردم از سنتی به دیجیتال و ارائه انتخاب‌های هوشمند به کاربران خود است. به عنوان مثال هر رستوران دارای رتبه بندی است که این رتبه‌ها بر اساس نحوه سرویس دهی هر رستوران توسط خود تیم ریحون امتیازبندی شده است.

چگونه در ریحون ثبت نام کنیم

کار با سرویس ریحون بسیار آسان است، به سایت ریحون به آدرس www.reyhoon.com وارد شوید. در صفحه اصلی سایت، با وارد کردن محله‌ خود، رستوران‌های اطرافتان را مشاهده و بررسی کنید. سپس از هر رستورانی که دوست دارید، غذای خود را انتخاب کرده و بر روی ثبت شفارش کلیک کنید.

در مرحله بعد آدرسی را که قصد تحویل غذا را دارید ویرایش کرده و دکمه نوع پرداخت را کلیک کنید. در مرحله پرداخت، یکی از روش‌های پرداخت از طریق «حساب کاربری» یا «پرداخت آنلاین» را انتخاب کرده و در آخر، سفارش خود را تایید و پرداخت کنید و منتظر دریافت غذای خود باشید.

از غذای خود لذت ببرید و این پیشنهاد منطقی را با سایر دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر پیشنهادهای منطقی بیشتری از طرف ریحون باشید.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب