امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16841 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هفته بسیج اصناف:

برگزاری برنامه های هفته بسیج اصناف

خبرایران: با توجه به نزدیکی هفته بسیج اصناف برنامه های آن از سوی مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور تعیین گشت، که در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
برگزاری برنامه های هفته بسیج اصناف

به گزارش خبرایران از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاراین کشور، برنامه های هفته بسیج اصناف از سوی غلامرضا حسن پور مسئول این سازمان تشریح گردید.

لازم به یادآوری است که هفته بسیج اصناف از روز جمعه 29 مرداد شروع و روز پنج شنبه 4 شهریور مصادف با شهادت شهید مهدی عراقی و روز بسیج اصناف به پایان خواهد رسید.

برنامه های هفته بسیج اصناف که از سوی غلام رضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور تعیین گردیده، به شرح زیر می باشد:

جمعه 29 مرداد اولین روز هفته بسیج اصناف به عنوان روز بسیج اصناف، وحدت و همدلی می باشد که حضور منسجم در نمازهای جمعه سراسر کشور انجام می شود.

شنبه 30 مرداد دومین روز هفته بسیج اصناف به عنوان بسیج اصناف و تمدن سازی می باشد که برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج اصناف در مساجد و ورودیهای بازار و نشست های تخصصی انجام می شود.

یک شنبه 31 مرداد سومین روز هفته بسیج اصناف به عنوان بسیج اصناف و فقه بازار می باشد که تجلیل از فعالان آموزشهای فقه و بازار انجام می شود.

دوشنبه اول شهریور چهارمین روز هفته بسیج اصناف به عنوان بسیج اصناف نماز اول وقت بازار ، امر به معروف ونهی از منکر می باشد که برگزاری نشست ویژه با عنوان یاوران معروف و تجلیل از فعالان امر اقامه نماز انجام خواهد شد.

سه شنبه دوم شهریور پنجمین روز هفته بسیج اصناف به عنوان بسیج اصناف و نقش خواهران در بازار می باشد که نشست تخصصی با حضور خواهران شاغل در بازار با محدودیت فرصت ها و آسیب ها انجام خواهد شد.

چهارشنبه سوم شهریور ششمین روز هفته بسیج اصناف به عنوان بسیج اصناف و اقتصاد مقاومتی می باشد که برگزاری نشست کارگروه های اقتصاد مقاومتی و ارائه گزارش اقدامات عملی صورت گرفته در اجرای راهکارهای 13 گانه انجام خواهد شد.

و بلاخره پنج شنبه چهارم شهریور آخرین روز هفته بسیج و سالروز شهادت شهید مهدی عراقی به عنوانن بسیج اصناف و فرهنگ ایثار و شهادت می باشد که مراسم ویژه روز قشر در این روز انجام خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب