امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16848 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جشن ولادت امام رضا (ع ) در ايستگاه مترو تجريش

خبرایران : جشن ولادت امام مهرباني ها حضرت رضا (ع) و پايان دهه كرامت امروز با حضور مسافران مترو در ایستگاه تجریش برگزار شد.
جشن ولادت امام رضا (ع ) در ايستگاه مترو تجريش

به گزارش خبرایران از مديريت ارتباطات و بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهری تهران و حومه، بنی حسن سرپرست معاونت فرهنگي اجتماعي شركت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: معاونت فرهنگي اجتماعي مترو تهران در راستاي رسالت فرهنگي خود به مناسبت ولادت هشتمين اختر تابناك امامت و ولايت مراسم جشني را با حضور جمعي از چهره هاي فرهنگي، هنرمندان و  مسافران برگزار کرد.

وی با اشاره به اينكه اين مراسم در راستاي نهادينه كردن و ترويج فرهنگ امام شناسي و ولايت مداري برگزار شد افزود: با توجه به پتانسيل موجود مترو از لحاظ حضور مسافران از همه اقشار و سليقه ها اين مراسم مورد استقبال مخاطبين قرار گرفت.

بنی حسن گفت: يكي از برنامه هاي خاص و ويژه اين برنامه حضور خادمین امام رضا عليه السلام با پرچم حرم حضرت علي ابن موسي الرضا (ع) در اين مراسم بود.

سرپرست معاونت فرهنگي اجتماعي شركت بهره برداري مترو از تجليل خادمين رضوي و نمايش پرچم مقدس بارگاه امام رضا عليه السلام براي مردم خبرداد و گفت: طي ابتكاري توسط كارشناسان هنري مجموعه معاونت فرهنگي مترو سعي شد با شبيه سازي فضاي جشن به بخش هايي از حرم حضرت امام  رضا عليه السلام ذهن و دل مسافرين مترو تا آستان مقدس آن امام همام پر بكشد و احساس حضور در حرم براي مسافرين تداعي شود.

وي افزود: تمام دغدغه و حساسيت معاونت فرهنگي مترو بر آن است كه با تدوين برنامه هايي منسجم و جذاب محيط مترو را از محيطي صرفا حمل و نقلي خارج كند و براي مسافرين مترو كه عموما قشر زحمتكش و نجيب هستند برنامه هايي مفرح و مفيد توليد و ارائه كند.

 وي تصريح كرد: از ارائه طرح هاي مناسب فرهنگي توسط شهروندان دغدغه مند و اهالي فرهنگ و رسانه به شدت استقبال مي كنيم.

در پايان مراسم نيز كاركنان معاونت فرهنگي در قالب كاروان جاماندگان حرم با زمزمه و همخواني سرودي مشترك از ايستگاه مترو تجريش براي زيارت و عرض تبريك به سمت آستان مقدس حضرت امازاده صالح (ع) حركت كردند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب