امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16852 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خبرنگاران با اهدای خون زندگی را به اشتراک می گذارند

خبرایران: سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی از آیین اهدای خون ویژه خبرنگاران و کارکنان رسانه های همگانی به مناسبت هفته انتقال خون و روز خبرنگار با شعار "با اهدای خون زندگی را به اشتراک بگذاریم" در این فرهنگسرا خبر داد.
خبرنگاران با اهدای خون زندگی را به اشتراک می گذارند

به گزارش خبرایران  به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهزاد تیمورپور افزود: این برنامه دوشنبه ( ۲۵ مردادماه) ساعت ۹ تا ۱۲ با حضور خبرنگاران و کارکنان رسانه های همگانی به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی و با مشارکت سازمان انتقال خون و اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

وی توسعه فرهنگ ایثار نزد شهروندان، ترویج "آیین دوستی" و اعتلای فرهنگ سلامت را از اهداف این برنامه عنوان کرد.

تیمورپور با دعوت از همه خانواده رسانه برای حضور در این برنامه گفت: اینک که هر خبرنگار خود یک رسانه است، اهدای خون توسط آنان نیز امواج بزرگی را در این امر خیر و انسان دوستانه مرتعش خواهد کرد.

رسانه های همگانی برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی به نشانی خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳ -۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب