امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16856 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نماهای برگزیده پلاک طلایی معرفی شدند

خبرایران : نماهای برگزیده پلاک طلایی در مناطق 22 گانه تهران معرفی شدند.
نماهای برگزیده پلاک طلایی معرفی شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، در مراسمی که پنج شنبه شب در سالن اندیشه حوزه هنری با حضور دکتر طلایی رییس ستاد هماهنگی شورایاری، دکتر مسجدجامعی عضور شورای شهر، دکتر صادق مدیر کل شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، دبیران شورایاری و ساکنین مناطق 22 گانه برگزار شد، نماهای برگزیده معرفی شدند.

گفتنی است از میان 4500 تصویر نمای منازل که شهروندان به مناطق ارسال کرده بودند طی سه مرحله داوری، در هر منطقه 6 نما به عنوان نمای برتر شناخته شد و در نهایت در هر منطقه یک نما به عنوان نمای برگزیده انتخاب و در مراسم روز پنج شنبه مورد تقدیر قرار گرفت.

لازم به ذکر است متاسفانه سه منطقه استانداردهای لازم برای کسب نمای برگزیده را نداشته و تنها 19 نما در 19 منطقه شهرداری در این مراسم از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

دبیرخانه جشنواره به 6 نمای برتر هر منطقه لوح تقدیر و سیصد هزار تومان وجه نقد و به نمای برگزیده هر منطقه لوح تقدیر، تندیس جشنواره و یک میلیون و پانصد هزارتومان وجه نقد داد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب