امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16867 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

صورت زخمی کشتی ایران مدال برنز گرفت

خبرایران:سعید عبدولی با برد 5 بر 2 مقابل باسکی مجارستانی مدال برنز المپیک ریو را از آن خود کرد.
صورت زخمی کشتی ایران مدال برنز گرفت

به گزارش خبرایران، کشتی طوفانی سعید عبدولی برای کسب مدال برنز 3 امتیاز پی در پی را همان ثانیه های ابتدایی داشت. یک خاک به همراه خارج شدن پای پیتر باسکی این امتیازات را برای ایران داشت. عبدولی فنون را یکی پی از دیگر می زد اما سوبلس باسکی اختلاف را به حداقل رساند تا کشتی 3 بر 2 شود. وقت اول با همین امتیاز به اتمام رسید تا عبدولی شانس بیشتری برای حضور روی سکو داشته باشد.

حمله های پی در پی عبدولی فرنگی کار مجار را مجبور به ادامه کار در گارد دفاعی داشت و همین مساله اخطارهایی پی در پی را برای باسکی همراه می آورد اما فرنگی کار ایرانی مبارزه را در سرپا دنبال می کرد تا اینکه در یکی از حملات خود پای باسکی را از تشک خارج کرد تا به همراه یک اخطار دیگر امتیازات 5 بر 2 به سود عبدولی شود.

پیکار دو کشتی گیر برای کسب مدال برنز در نهایت با همان امتیاز 5 بر 2 به سود عبدولی به پایان رسید تا صورت زخمی اولین مدال کشتی ایران را به دست بیاورد.

گفتنی است، رومن ولاسوف فرنگی کار نامدار روسیه در دیدار فینال وزن 75 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ریو با پیروزی برابر حریف دانمارکی، دومین مدال طلای المپیکی خود را بدست آورد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب