امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16873 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در بازديد هيئت لبنانی مطرح شد؛

مترو تهران پيشرو در ارائه خدمات حمل و نقل ريلي

خبرایران : جمعی از مسئولان شهرداري هاي جنوب و شمال لبنان و اعضاي هيئت علمي برخي دانشگاه هاي اين كشور از تاسيسات و ايستگاه هاي مترو تهران بازديد كردند.
مترو تهران پيشرو در ارائه خدمات حمل و نقل ريلي

به گزارش خبرایران ازمديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، در حاشيه اين بازديد دكتر زاهد معاون رييس سنديكاي شهري لبنان و استاد دانشگاه اين كشور با بيان اينكه مترو در ايران با ارائه روش هاي جديد و توجه به مسائل فرهنگي به نظم و انضباطي بسيار خوب دست يافته است اظهار داشت: مترو تهران در ارائه خدمات حمل و نقل ريلي پيشرو است و فرهنگ ايراني- اسلامي در معماري مترو به خوبي به نمايش گذاشته شده است.

وي در ادامه گفت: با توجه به بومي سازي ساخت تونل هاي مترو درايران، مي توان گفت سرعت پيشرفت مترو بسيار خوب بوده و رشد زيادي نسبت به طول عمر آن دارد.

به گفته زاهد خيلي از متروهای جهان مثل فرانسه و سوييس داراي امكانات فني و مهندسي خوبی هستند اما در برخي از اين كشورها طول عمر مترو به 50 سال برمي گردد ولی مترو تهران با اين عمر كوتاه پيشرفت چشمگيري داشته و مسلما داشته هاي آن در آينده كمتر از كشورهاي اروپايي نخواهد بود.

در ادامه اين بازديد ديگر مديران حمل و نقل شهرهاي مختلف لبنان، پيشرفت حمل و نقل عمومي به خصوص مترو در ايران را مثبت ارزيابي كرده و بر تلاش روزافزون مسئولان مترو در زمينه تسهيل تردد مردم در پايتخت ايران تاكيد كردند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب