امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1690 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۷:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وزیر نیرو خبر داد؛

آب شرب بیشتر روستاهای برف‌گیر غرب مازندران وصل شد/ مردم از کنتور آب و لوله ها محافظت کنند

خبرایران: حمید چیت چیان وزیر نیرو گفت: آب شرب بیشتر روستاهای برف‌گیر غرب مازندران وصل شد.
آب شرب بیشتر روستاهای برف‌گیر غرب مازندران وصل شد/ مردم از کنتور آب و لوله ها محافظت کنند
به گزارش خبر ایران ، حمید چیت چیان وزیر نیرو گفت: 148 روستا با 35 هزار مشترک در استان مازندران دچار قطعی آب شده بودند که با تلاش گروه‌های امدادی، در حال حاضر شمار این روستاها به 22 روستا کاهش یافته است.

وزیر نیرو گفت: با تلاش گروه‌های امدادی و کارکنان شرکت‌های آب و فاضلاب، آب شرب بیشتر روستاهای بحران زده و برف‌گیر غرب مازندران وصل شده است.

حمید چیت چیان که امروز چهارشنبه برای نظارت و پیگیری مشکلات آب و برق غرب مازندران به این مناطق سفر کرده است، بر ضرورت خدمات‌رسانی هرچه سریع‌تر به نقاط روستایی تاکید کرد و گفت: چون چنین حادثه‌ای تاکنون در مازندران رخ نداده، نحوه مدیریت بحران نیز کمی سخت‌تر شده است.

وی از اعزام 71 گروه امدادی از سراسر کشور به مناطق بحران زده غرب مازندران خبر داد و افزود: این گروه‌ها در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم به ویژه در مناطق روستایی مازندران هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران نیز گفت: 148 روستا با 35 هزار مشترک در استان مازندران دچار قطعی آب شده بودند که با تلاش گروه‌های امدادی، در حال حاضر شمار این روستاها به 22 روستا کاهش یافته است.

به گزارش خبر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مجید عبدالهی اظهار داشت: هم اکنون مشکل قطعی آب در شهرستان‌های محمودآباد، نور، نوشهر و چالوس برطرف شده است، اما در تنکابن و عباس آباد هنوز مشکل قطعی آب وجود دارد که گروه‌های امدادی در حال رفع بحران هستند.

وی با اشاره به ارسال و توزیع آب معدنی بسته بندی، دستگاه بسته بندی آب و دیزل ژنراتور از استان های معین، افزود: به دلیل سرمای هوا، احتمال یخ زدگی لوله ها و کنتور آب و در پی آن قطعی آب وجود دارد که از مردم تقاضا می شود از کنتور آب و لوله ها محافظت کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب