امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16900 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فراخوان ارسال طرح پیشنهادی تشکیل ستاد خبری الکامپ بیست و دوم

خبرایران :سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان برگزار کننده نمایشگاه الکامپ بیست و دوم، فراخوان ارسال طرح های پیشنهادی جهت تشکیل ستاد خبری الکامپ را منتشر کرد.
 فراخوان ارسال طرح پیشنهادی تشکیل ستاد خبری الکامپ بیست و دوم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، مجوز برگزاری بیست و دومین نمایشگاه الکامپ برای دومین سال پیاپی، به نام سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور صادر شده است. تجربه موفق برگزاری نمایشگاه الکامپ در سال گذشته و پوشش خبری گسترده این رویداد و استقبال رسانه های تخصصی و فعالان عرصه خبر در سال جاری، سازمان را بر آن داشت از تمامی رسانه های تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که علاقه مند به همکاری هستند، دعوت به عمل آورد، طرح های پیشنهادی خود را جهت تشکیل ستاد خبری نمایشگاه الکامپ بیست و دوم تهیه و ارسال کنند.

فعالان و رسانه های متخصص در عرصه پوشش اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات تا پایان روز چهار شنبه سوم شهریور ماه مهلت دارند، طرح پیشنهادی خود برای ستاد خبری الکامپ بیست و دوم را از طریق آدرس ایمیل Info@irannsr.org ارسال کنند.

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ سال جاری در روزهای 25 تا 28 آذر ماه در محل نمایشگاه های دایمی تهران برگزار خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب