امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16901 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آخرین جزئیات پرونده فوت عباس کیارستمی / بازیگری که کیارستمی را بیهوش کرد

خبرایران:مدیر روابط عمومی سازمان نظام‌پزشکی جزئیات جدیدی از پرونده مرحوم کیارستمی اعلام کرد و گفت: نتیجه نهایی پرونده تا دو هفته آینده اعلام می‌شود.
آخرین جزئیات پرونده فوت عباس کیارستمی / بازیگری که کیارستمی را بیهوش کرد

رضا لاری‌پور در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده مرحوم کیارستمی اظهار داشت: تاکنون چهار جلسه با حضور معاون وزیر و قائم مقام وزیر بهداشت و سازمان نظام پزشکی درارتباط با این پرونده تشکیل شده و 30 نفر عضو پزشک، پزشک و هیأت علمی جزو کارشناسان در بررسی این پرونده بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ابعاد مختلف این پرونده تا زمانی که مرحوم کیارستمی در ایران بوده است، مورد بررسی قرار گرفته، افزود: تیمی که پرونده را بررسی کرده، به عنوان هیأت معین بوده و نتیجه اولیه را به هیأت بدوی اعلام می‌کنند. 

مدیر روابط عمومی سازمان نظام‌ پزشکی با تأکید بر اینکه هیأت بدوی اجازه اقدامات قضایی و صدور رأی را دارد، افزود: این هیأت می‌تواند با استفاده از نظر نتیجه کارشناسی کمیسیون ویژه با حضور قاضی، نماینده پزشکی قانونی و قوه قضائیه، نسبت به صدور رأی مبادرت کنند.

لاری‌پور اضافه کرد: نتیجه نهایی این پرونده طی دو هفته آینده اعلام می‌شود، البته باید توجه داشت که صحبت‌هایی که در ارتباط با پزشکی که مرحوم کیارستمی را جراحی کرده صحت ندارد، چرا که دکتر میربزرگ (پدر پزشکی که کیارستمی را جراحی کرده است) 10 سال بوده که بازنشسته شده و کهولت سن دارد، لذا هر دو عمل مرحوم کیارستمی توسط دکترمیر پسر انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در مورد اینکه گفته می‌شود مسئولان بیمارستان اطلاع نداشته‌اند که فرد مورد نظر برای جراحی مرحوم کیارستمی بوده است، گفت: متخصص بیهوشی در جراحی ایشان، امید روحانی یکی از چهره های معروف در حوزه بازیگری بوده است. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب