امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16921 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اکران خصوصی « ایستاده در غبار» در قرارگاه خاتم

خبرایران : فیلم« ایستاده در غبار» همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور به همت موسسه راوی فیلم به صورت خصوصی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اکران شد.
اکران خصوصی « ایستاده در غبار» در قرارگاه خاتم
به گزارش خبرایران از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، اکران فیلم« ایستاده در غبار» صبح روز پنجشنبه 28 مردادماه با حضور فرماندهان، مدیران و کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در حسینیه فاطمه الزهرای(س) ساختمان مرکزی قرارگاه انجام شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) پس از اکران این فیلم با تقدیر از سازندگان این اثر سینمایی اظهار کرد: تاریخ با هنر جاودانه می شود و تاریخ دفاع مقدس هم با هنر سینما در دل ها و جان های نسل ها ماندگار می شود.

سردار سالار آبنوش با بیان اینکه اینگونه آثار سینمایی موجب حفظ یاد و خاطره دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس می شود، افزود: کسانی که جنگ را درک نکرده اند، با مشاهده این آثار گوشه ای از مصائب و مشکلات آن دوران آگاه شده و قطعا دلاورمردی ها و ایثارگری های مردان خدا را می ستایند.

گفتنی است، «ایستاده در غبار» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد محصول سال ۱۳۹۴ است که برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد و به خاطر خلاقیت‌های کم‌نظیر فیلم سازانش، مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را از آن خود کرد.

شایان ذکر است، فیلم«ایستاده در غبار» از تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ در سینماهای ایران در حال اکران است.



 




 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب