امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16925 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سعید کارگران اعلام کرد؛

نمایش «به متکدیان کمک نکنید» در معابر شهری تهران

خبرایران : با هدف آموزش به شهروندان در خصوص کمک نکردن به متکدیان، تاتر خیابانی « نابرده رنج » در معابر پر تردد شمال تهران به نمایش درآمد .
نمایش «به متکدیان کمک نکنید» در معابر شهری تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت: این طرح پیرو رویکرد شهرداری تهران مبنی بر تلاش جهت کاهش آسیبهای اجتماعی و به منظور ایجاد فرهنگ کمک نکردن شهروندان به متکدیانی که علی رغم وضع مادی مناسب اقدام به تکدیگری می کنند در سطح معابر پرتردد منطقه یک توسط مرکز خدمات اجتماعی وبا همکاری سازمان خدمات اجتماعی و نواحی دهگانه شهرداری منطقه یک در حال برگزاری است .

وی گفت: این تاتر خیابانی با حضور گروه های هنری با اجرای نمایش و توزیع بروشور از روز یکشنبه 17 مرداد آغاز و تا اواخر مهرماه در معابر اصلی میدان قدس منطقه یک برگزار می شود .

معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت : نمایش روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 18 الی 20 اجرا و با استقبال گسترده مردم مواجه شده است .

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب