امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16926 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سخنگوی نیروی انتظامی خبر داد؛

هلاکت عوامل داعش به ضرب گلوله تک تیراندازان ناجا/ 17 نفر از عناصر گروهک‌های ضد انقلاب تسلیم شدند+ عکس

خبرایران:سخنگوی نیروی انتظامی جزئیات بیشتری از عملیات انهدام گروهک تروریستی تکفیری در کرمانشاه تشریح کرد.
هلاکت عوامل داعش به ضرب گلوله تک تیراندازان ناجا/ 17 نفر از عناصر گروهک‌های ضد انقلاب تسلیم شدند+ عکس

سردار سعید منتظرالمهدی درباره جزئیات به هلاکت رسیدن عوامل گروهک تکفیری در کرمانشاه و نقش پلیس در این عملیات گفت: «اواسط هفته جاری عوامل نیروی انتظامی با همکاری دیگر دستگاه‌های امنیتی با اعضای یک گروهک تکفیری در کرمانشاه درگیر شدند که در جریان درگیری با این افراد، تک تیراندازان یگان ویژه به عوامل تکفیری شلیک کرده و آنها به ضرب گلوله تک تیراندازان ناجا به هلاکت رسیدند.

سخنگوی نیروی انتظامی با تاکید بر اهتمام پلیس در تامین امنیت و مطلوب بودن شرایط امنیتی کشور گفت: «این عملیات با تلاش تمامی دستگاه‌های امنیتی انجام شد. چند روز پیش مقامات استان کرمانشاه از کشته شدن اعضای یک گروه انتحاری در مرکز استان خبر دادند.

اسدالله رازانی، استاندار کرمانشاه، گفت که یک تیم انتحاری وابسته به گروه داعش که برای انجام عملیات در نقاط مختلف و شهرهای مرکزی ایران از مرز عبور کرده بودند طی روز گذشته و امروز در یکی از محلات شهر کرمانشاه و یک شهر دیگر استان منهدم شدند.محمود علوی، وزیر اطلاعات هم ضمن اعلام این خبر گفت "انجام عملیات‌های تروریستی در مراکز جمعیتی و مذهبی شهرهای عمقی کشور از اهداف تروریستی این گروه بوده است. این تیم مسلح تروریستی در یک برنامه ریزی گسترده در صدد انجام چندین عملیات در نقاط حساس کشور به صورت همزمان و ترکیبی بوده است."

وزیر اطلاعات اعلام کرد که در این عملیات 4 نفر کشته شدند که یکی از آن ها از چهره های سرشناس تروریستی در منظقه است. حدود 10 نفر از تروریست ها نیز در این عملیات دستگیر شدند.براساس گزارش ها نیروی ویژه نوپو که زیر نظر پلیس است از نیروهای حاضر در این عملیات بودند.
17
نفر از عناصر گروهک‌های ضد انقلاب تسلیم شدند
همچنین در خبری دیگر امروز دادستان عمومی و انقلاب کردستان گفت: از اول تا 25 مرداد ماه سال جاری تعداد 17 نفر از عناصر گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی، خود را به نیروهای اطلاعاتی و امنیتی استان کردستان تسلیم کردند.

اکبر جوهری این اقدام را ناشی از توان و اقتدار نظام و دستگاه‌های حاکمیتی و قضایی در برخورد قاطع و بدون اغماض با جریان‌های ضد انقلاب دانست و افزود: اگر این فریب خوردگان از گذشته خود پیشمان باشند، رافت اسلامی  شامل آن‌ها می‌شود.وی تصریح کرد: چنانچه سایر اعضای این گروهک‌ها نیز خودشان را تسلیم کنند مطمئن باشند که رافت اسلامی شامل حال آن‌ها خواهد شد، در غیراینصورت باید در انتظار برخورد قاطع دستگاه‌ قضایی و نظامی و امنیتی باشند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب