امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16936 تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سعید کارگران خبرداد؛

ثبت نام مسابقات بازی های رایانه ای شکوفا آغاز شد

خبرایران :سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک گفت: پنجمین دوره از مسابقات بازی های رایانه ای شکوفا با ثبت نام از علاقمندان در سراهای محلات شمال تهران آغاز شد.
ثبت نام مسابقات بازی های رایانه ای شکوفا آغاز شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: گسترش استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات و بازیهای رایانه ای در بین کودکان و بزرگسالان موجب شده است شهرداری تهران درجهت هدفمند کردن تفریحات شهروندان به برگزاری جشنواره شکوفا و برپایی مسابقات بازیهای رایانه ای در محلات شهر تهران اقدام کند.

وی افزود : شهرداری منطقه یک نیز در همین راستا اقدام به ثبت نام از علاقمندان جهت شرکت در مسابقات بازیهای رایانه ای در سراهای محلات این منطقه نموده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تصریح کرد: این مسابقات در سرای محله تجریش واقع در خیابان شریعتی، پایین تر از میدان قدس برگزار خواهد شد و تمامی علاقه مندان  می توانند حداکثر تا تاریخ   5 شهریور ماه  با مراجعه حضوری به سراهای محلات منطقه یک جهت شرکت در مسابقات ثبت نام کنند و برای کسب اطلاعات  بیشتر با شماره های 26130656 و یا 09125576033 تماس حاصل نمایند.

کارگران گفت: بازیهای رایانه ای ویژه بانوان در رشته های need for Speed و Snail mail و بازیهای ویژه آقایان در رشته های PES2016  و FIFA2016 و  Warcraftو بازی های ایرانی آسمان دژ و پرچم کی بالاتره برگزار خواهد شد.

گفتنی است دبیرخانه مسابقات بازی های رایانه ای در ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، واقع در خیابان شهید باهنر،خیابان عمار،کوچه شهید صالحی قرار گرفته است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب