امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16944 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اعطای پاداش طلائی به كيميا عليزاده و بهداد سليمی توسط آسان پرداخت

خبرایران: شركت آسان پرداخت كه پيش از اين به عنوان حامي فدراسيونهاي تكواندو ، دو ميداني و وزنه برداري معرفي شده بود در نظر دارد از بهداد سليمي و كيميا عليزاده تقدير ويژه اي بعمل آورد.
اعطای پاداش طلائی به كيميا عليزاده و بهداد سليمی توسط آسان پرداخت

به گزارش خبرایران از آپ، شركت آسان پرداخت (آپ) در بخشي از بيانيه خود در راستاي حمايت از ورزشكاران خطاب به بهداد سليمي چنين آورده است كه:

ناداوري علني و ظلم آشكار در حق قوي ترين مرد جهان، دل همه مردم ايران را به درد آورد و اين درد براي ما و اطرافيان تو بيشتر بود چرا كه زحمات شبانه روزي تو را به چشم خودمان ديديم. قصد آن داريم تا با اعطاي پاداش مدال طلا به تو قهرمان ارزنده، سخت كوش و محجوب، گوشه اي از زحمات تو را قدر نهيم و از طرف ملت ايران اعلام كنيم كه تو "هميشه قهرماني".

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه خطاب به کیمیا علیزاده آمده است:

کیمیای تکواندو، دختر سرزمین ایران تلاشهای شبانه روزی و طاقت فرسای تو به نتیجه نشست و شادی را به قلب مردم ایران هدیه داد. حضور تو و مدال تو در المپیک باعث رشد و اعتلای ورزش بانوان است و این نوید را می دهد که دختر ایران، می تواند تمام قله های افتخار را فتح کند. ارزش مدال تو طلا و حتي بیش از طلاست و شرکت آسان پرداخت قصد دارد تا با اهدای پاداش مدال طلا از دختر شایسته ایران قدردانی نماید.

شرکت آسان پرداخت قبل از اعزام تیمهای تکواندو، دو میدانی و وزنه برداری وعده داده بود که در صورت کسب مدال طلا 35 سکه بهارآزادی، مدال نقره 25 سکه و مدال برنز 15 سکه به ورزشکاران پاداش دهد. که با توجه به اتفاقات رخ داده در المپیک به بهداد سلیمی، كيانوش رستمي و سهراب مرادي از وزنه برداري پاداش طلا و به کیمیا علیزاده بانوي تكواندوكار ايراني نیز به سبب افتخارآفرینی و رکوردشکنی جوانترین مدال آور المپیک پاداش مدال طلا اهدا می گردد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب